"The Last Protector"

21 4 2
                                    

De Aurelia_Torres

Această carte este o rostogolire a ficțiunii. Este un mugur al închipu- irii si o cheie a imposibilului. Este ceva fresh, nemaiîntâlnit, străin, uimitor. Are o idee foarte originală dupa părerea mea.

Dar să începem cu o scurtă analiză al ținutului inchipuirii din exteri- or, pentru ca frumusețea se ascun-
de în ansamblu si amanunt.

Coperta: intrigă. Eroina războini-
că dezleagă misterele si deschide cadrul imaginatiei încă din coper-
ta cărții. Impunandu-se prin alura, frumusețe și privire, protagonista ne farmeca, impingandu-ne la o timidă rasfoire a cărții.

Titlul: ofera si nu prea un indiciu al actiunii. Dezvaluie stralucirea nucleului atunci citești cartea, dar nestiind continutul, pot spune ca doar il scufunda mai tare in mister. Un mister interesant si a-
venturos as putea spune.

Descrierea: e precisă. Este reali-
zată pentru cei care nu dau sanse misterului titlului si vor sa-l spulbere. Prezinta un mic rezumat al cărții, dar si o mica propulsare spre insolit.

Conținutul: este subordonat magiei. Si spun asta pentru ca detaliile, expresivitatea, maiestria in care este făurită reuseste sa za- misleasca noi lumi si divinități, eroi și razboinici. Reușește sa te absoarbă in esenta si te face sa traiesti alaturi de protagonista noastră-Althaea.

Desi e la inceputul ei, doar 2 capi- tole de continut, pot spune că reu- seste sa te atraga destul incat sa speri la urmatoarele.

Ceva fresh, ceva nou, ceva intri- gant, ceva surprinzător. Pentru cei care vor sa citeasca o carte in care se cioncnesc imperii si religii, natiuni războinice si rase mitologice, magi si creaturi intu- necate, trebuie sa dizolve grani- tele, si sa se inece in primul capitol.

Daca doriti sa inotati printr-o no- ua, vie si uimitoare lume in care toate creaturile mistice se întâl-
nesc, in care totul luptă pentru supremație, in care curajul si pute- rea domina, rasfoiti-o! Eu o am in lista cu lecturi!! E prima vizată, desi va pot mărturisi ca am tras putin cu ochiul... eram prea nerabdatoare!! (Putin....termin ultimul capitol ;) - am fost mult prea încântată)

Spor la citit, sunt sigura ca nu o veti mai putea lasa!

(Sper ca îți place!! Plata va fi in comentarii:) )

PromovăriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum