De minunta scriitoare andreeaa1997
Autoarea cărții "1095 de zile" (o veți gasi aici) - o carte excepțională, dar și a cărții "Trăind pentru el" care va fi prezentată aici în urmatorul capitol, scrie și această carte de proză scurtă.
O transpunere a unei emoții care s-a topit si a dispărut. O poveste care s-a terminat însă cu o descoperire lăuntrică. Dar totul începe cu exteriorul:
Coperta: o înfățișează pe eroină purtându-și trecutul pe umeri. Este bine realizată deoarece trezește în mintea cititorului sămânța misterului. Un viitor trezit de un pas adanc spre eternitate.
Titlul: prezintă o dezvăluire a trecutului, un trecut care s-a spart pe axa timpului, iar acesta a rămas ca un ecou in neantul existenței. Pot spune ca marchează poate o trecerea într-o altă etapă de deve-
nire, de schimbare, de maturizare poate. (neștiind conținutul - la o analiză obiectivă)Descrierea: dezvăluie totul, dar totodată nimic. Expune conținutul cărții dar nu încât sa-l demaște si să-i spulbere esența necunoscutului. E concisă dar in același timp vagă, ceea ce îi aduce un mare plus cărții.
Conținut: este bine realizat. Iar faptul că este scris în proză scurtă îl ajuta chiar mai mult sa fie fascinant. Nu cred ca are rost sa vorbim de măiestria cu care este scris, iar pentru cei care nu sunt siguri, treceti si pe la "1095 de zile" pentru că totul e la fel de bine zămislit.
Vă las o mică descriere pentru cei nesiguri:
Nucleul cărții este reprezentat de o iubire adolescentina care se termina neașteptat, finalul acesteia fiind marcat de cea mai importanta iubire - iubirea de sine. O emoție dizolvată într-o durere, dar înmuiată într-o strălu-
cire.Eu atât vă spun. Altceva nu. Eu sunt la început, recunosc, pentru ca tocmai am terminat cartea "Wicked Games" (o gasiti aici) si pot spune că este foarte bună. Sper să o termin mâine seară pentru ca acum ma cam dor ochii. (desi e proza scurtă... ceea ce suna tentat) Nu stiu daca ii rezist tentației. Oricum va urez spor la citit! Este o carte care cu siguranță se va dovedi excepțională! Sunt sigură de asta!
(Sper ca îți place!! Plata va fi in comentarii.)