زمان کارش به پایان رسیده بود و به سمت در ورودی سازمان میرفت که همکار احمقشو دید...با نگرانی ظاهری سمتش رفت..."هی...کجا بودی تا الان؟میخواستم یه چیزی و بهت بدم"
مرد با دستپاچگی به اطرافش نگاه میکرد:
"من یه اشتباه وحشتناک کردم...ممکنه اخراج بشم...اه لعنت...کای، الان وقت ندارم"
قبل از رفتن مرد بازوشو گرفت:
"امروز از همون جایی که دیشب رفته بودیم بهم زنگ زدن و گفتن یه چیزی جا گذاشتم"
کارتی که شب گذشته دزدیده بود و از جیبش بیرون اورد:
"این مال تو نیست؟اونا گفتن پیداش کردن"
چشم های مرد مقابلش اول بزرگ و بعد خوشحال شد...یه خوشحالیِ وصف نکردنی!
"اوه خدایا...ممنون...نمیدونم اگه پیداش نمیکردم چی میشد...هی پسر...یکی طلبت...بعدا جبران میکنم"
با خوشحالی کارت و ازش گرفت و رفت...و این بین جونگین که از لبخند مصنوعیش خسته شده بود نیشخند زد و اروم زمزمه کرد:
"درواقع، فکر نمیکنم به جبران نیازی باشه!"
"اون طعمه ی جدیدته؟"
سمت صدایی که از پشت سرش میومد برگشت و متعجب شد از اینکه کیونگسو اونو مخاطب قرار داده بود!
"چی؟"
شونه ی بیخیالی بالا انداخت:
"خواستم یاداوری کنم که روابط عاشقانه توی این سازمان، فقط باعث نابودیت میشه!"
نیشخندشو تمدید کرد و قدمی به سمتش برداشت:
"برات اهمیتی داره؟نابودیم؟"
مسلما اگه شخص مقابلش هنوز همون پسر نوجوون بود قدمی به عقب برمیداشت اما این کیونگسوی جدید محکم سرجاش ایستاده بود و درنهایت نیشخندی شبیه به جونگین روی لبش نقش بست:
"خوب میدونی که خوشحال میشم خودم اون کسی باشم که نابودت میکنه!"
یک قدمی کیونگسو ایستاد و سرشو کمی خم کرد:
"خیلی چیزا تغییر کرده...یادمه اون زمان میگفتی من ستاره ی شب های تاریکتم، کسی که زندگیتو جذاب کرده اما حالا میخوای من نابود بشم...با این حال چیزی که تغییر نکرده اینه که، تو هنوزم استایل مورد علاقمی...با همون لب های شیرین!"
تکخند ناباوری زد:
"واقعا انقدر وقیحی که همچین حرف هایی میزنی؟"
کیونگسو یک قدم باقی مونده رو طی کرد و برای تماس مستقیم چشم هاشون سرشو بالا گرفت:
" کیم کای! شاید خیلی چیزا عوض شده باشه...اما تو اصلا عوض نشدی...هنوزم همون شیطانِ فرشته نمایی!"
YOU ARE READING
💀The Star Death💫(completed)
Science Fictionمرگ یک ستاره🍃🌠 رمنس💕علمی🗯تخیلی🌟 شیوچن💜کایسو❤هونهان💙 به قلم : آرتی🌿 [ قبلا یه جا خونده بودم که مرگ ستاره ها با یه انفجار بزرگ اتفاق می افته...و الان که دارم بهش فکر میکنم، توی زندگی من اون یه ستاره بود...! ] 🖇Stars are just like us...They sh...