θ °theta° 8

768 169 11
                                    

تعداد کمیتون فک کنم فهمیدین پارت ۷ رو آپ کردم😂 برید بخونید!
امروز ۱تا ۳ امتحان دارم و داره عین چی برف میاد😅 دعا کنین زنده بمونم!

و اینکه اینم از تهیونگ تبدیل شده! بنظرتون تهیونگ یذره عجیب نشده بعد تبدیلش؟
●●●●

وارد اتاقش شدم و با دیدن اینکه بیداره ترسیدم!
چطوری اینقدر سریع به هوش اومده بود!

"تولدت مبارک!"با پوستش روشن تر شده بود و لبهاش تیره تر! واقعا زیبا بود! به خودم افتخار میکردم که اون جفت منه و به طرز عجیبی هنوز بوش میومد!

چطور ممکن بود.
"تهیونگ تو هنوز بو میدی!" به کیسه های توی دستم خیره شد. اهمیتی به حرفم نداد و چشمهاش رنگ عجیبی داشت و انگار که مدام رنگش داره عوض میشه و کیسه ها رو روی تخت گذاشتم و ازش فاصله گرفتم.

به سمت کیسه ها اومد و چشمهاش پشت هم رنگش عوض میشد بنفش سبز آبی قرمز زرد و دوباره! مثل اون نورایی که توی قطب بوجود میاد توی آسمون!

کیسه رو باز کردم و دادم دستش و نصفش رو نوشید و از جاش بلند شد.

"من باید برم!" متعجب ازینکه چطور کل خون رو نخورد!

"تهیونگ هیتت!" پلکی زد و چشمهاش به حالت عادی برگشت و دستش رو پشتش کشید.

"تموم شده! ۴۸ ساعت گذشته!"پس میدونست من جفتشم! روفت سمت کمد، از توی کوله ی گوشه اتاق لباس برداشت.

وارد حمام شد و در رو پشت سرش بست. روی تخت نشستم و گیج بودم! باورم نمیشه ۴صد فاکینگ سال صبر کردم و جفتم من رو نمیخواد!

خیسی روی گونه ام رو حس کردم و پاک کردمش!

لبم رو گزیدم و سرم رو با دستم گرفتم، با شنیدن صدای در سرم رو آوردم بالا!

"جئون جونگکوک... ممنون!" دستش رو آورد جلو و بلند شدم و بهش دست دادم!

"تو منو رد کردی؟" دستش رو کشید و کوله اش رو انداخت رو دوشش!

"توی مدرسه میبینمتون!"
و بیرون رفت...
اون جواب منو نداد! پس ینی ردم نکرده؟!

تهیونگ:

از پله ها بالا رفتم و توی قلبم احساس عجیبی داشتم... جدا از اینکه اونجا جفتم رو تنها گذاشته بودم و حس عمیق تری داشتم... به اون دختری که توی عمارت زیر زمین دیده بودم!

رفتم بیرون و نور چشمم رو زد! عینک زدم و موهام رو روی صورتم ریختم و گوشیم رو از توی جیبم در آوردم و روشنش کردم!

پیامک ها و میس کال ها...

به کنار خیابون رسیدم، تاکسی گرفتم! یکی از لباسای توی کوله ام رو برداشتم و بوش کردم!
بوی سیب و دارچین میداد! لبخندی گوشه لبم شکل گرفت و چشمهام رو بستم!

AURORA: Sunset & Sunrise[10],[12]Where stories live. Discover now