@Limonkız:Ay'ı düşürür o gülüşün,kedim.
-234 beğenme,43 yorum.-
Yorumlar:
@Yağmuryağıyor:Çekene bakın yaw.
@Limonkız:@Yapmuryağıyor He gülüw.
@Miraçkaya:Hele tipe bak hele,kimin sevgilisinin kankası.
@5637:Bazen sadece kedi olmak istersin...
@Bulutluhava:Kedin olayım sev beni limon kız?
@Limonkız:@Bulutluhava:Yok,kedim var gördüğün gibi.
@63636:Bu kızın sevgilisi yokmuş.
^*^*^*^*^*
Yine oturmuş,öylece denizi izliyordu Can. Canını yakıyordu sadece arkadaşı olmak. Belki ilerisi olur diyor sonra hemen kayboluyordu bu umudu. Bildiği tek şey sonsuza kadar seveceğiydi. Başkası ile çıkmasını bile görecekti. Ama katlanıyordu işte. Korkaktı o. Korkuyordu."Can,seviyorsan söyle ikiz. Valla artık iyice soğuyorsun bizden. Hem anonim işi ne oldu?"
Dedi Cemre en iyimser şekliyle.
"Bişey olmadı."
"Yapma Can. Yeter bu kadar. Hadi kalk. Yağmur yağacak. Bak kalkmazsan burada kalır bende hasta olurum."
Can ayaklanmaya başladı,istemezdi kardeşinin hasta olmasını. Her ne kadar soğuk olsa da çok değerliydi kardeşi onun için.
"Tamam,Cemre. Hadi üşüteceksin."
Ayaklanıp,bir taksi çevirdiler. Bir an önce eve gidip annesinin dizlerine kafasını koyup uyumak istiyordu. Ancak öyle rahatlıyordu içi.
*^*^*^*^*^
"Bulut,ablam sana bir şey mi oldu? Ne bu tavırlar? Fark etmiyor muyuz sanıyorsun? Bişey olduysa anlat.""Bişey olmadı abla. Yalnız kalmaya ihtiyacım var sadece."
"Bulut sen en son bir yaşında falan yalnız kaldın. Kendine gel. Ne oldu ablam? Biri mi var? Bana anlata bilirsin. O kız değil mi?
"Evet o kız.O benim için varda ben onun için yokum. Böyle arkadaşı gibi görüyor beni. Belki öyle bile görmüyor. Bilemiyorum... İlk başta dedim ki bir haftaya unuturum. Ama yok,olmuyor. Gülüyorum aklımda,ağlıyorum,aklımda,limon yiyorum diyorum ki 'acaba o da limon mu yiyor şu anda?'. Gülüşünü saatlerce izleye bilirim. Ama o sadece bana somurtuyor. Gülsün hep,benim için olmasa bile başkası için gülsün. Yeter ki gülsün."
"Bulut,ablam neden bahsetmedin ki? O kadar çok seviyorsan beklersin ablam. Beklemek sıkıcıdır. Ama hep olacağına varır unutma. O kızın kaderinde sen yoksan bir başkası vardır. Çok seviyorsun biliyorum,kalbin acıyor biliyorum ablam. Ama bekle. Sana geleceği günü bekle. Bir gün elbet gelir, gelmezsede..."
"Gelmezsede ne?"
"Yine bekle. Ama bu sefer bir başkasını. Bir başkasını bekle. Hayatına girsin,seni mutlu etsin."
"Abla,sence ben çok mu aptalım? Hani böyle eğlenceli olmaya çalışıyorum ya. Belki de o hareketlerimi hiç sevmiyordur? Ondan böyle soğuktur bana karşı."
"Yok kuzum,sen kendin ol. Elbet seni de böyle seven biri çıkar karşına."
"Abla sen aşık mı oldun?"
Duraksadı. Saçlarımdan ellerini çekip gülümsedi.
"Yok be. Senin bu mükemmel ablan hiç aşık olur mu?"
Kendi kendine kıkırdadı. Yanağımı öpüp odamdan çıktı. Yine ben ve tavanım kaldık. Tavana bakıyorum o,halıya bakıyorum o...Her yerde...
*^*^*^*^*0534*******:Özledim,gülüşünü. Haftasonunun son günü. Pazar bu gün. Ben böyle uzun uzun yazıyorum ya. Diyecek bir şey bulamıyorsun. Yoksa espri yapardın. Çünkü acı çektiğimi ve bunun sebebinin sen olduğunu düşünüyorsun.
0534*******:Ama senin hiç bir suçun yok. Tüm suç kalbimin.
0534*******:Türkiye'de 40 milyon kız varken,geldi kalbim sende durdu. Gülüşünde,bakışında...
*^*^*^*^*
🍋💛🍋💛
BOL OY BOL YORUM🍋😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİMON REÇELİ'M
ChickLit"Ben seninim,sende benim Limon Reçeli'm" ***********^•^*******^•^*******^•^*******(~ • ~ ) 🍋 bol limon reçelli,bol kahkahalı,bol romantik bir hikaye. Hadi oku 🍋🧸 @ayinbuyucusu_ kapağımın tasarımcısı🍋💛