6.Bölüm

124 7 21
                                    

Medyaya bahın cjdldnkd ronaldo gral🧸

(Bulut'tan)

Ne?"

"Bak sen. Çaldığın şeyi de mi hatırlamıyorsun? Kalbim eline pır pır uçtu."

"Ne diyosun lan sen!"

"Ne odunsun kız. Seviyorum seni."

"Ya sen mal mısın? Bende kide soru tabii. O kadar kişi bana hırsız dedi! Salak!"

Diyip koşarak çıktı. Ya benim haşin kadınım! Tamam berki tüm okul onu hırsız olarak bilmemeliydi ama onunda bu sahnede "Yağğğ şapşiiik"diyip kollarıma atlaması gerekirdi. Ama benim aşkım öyle yapmadı. Halbuki ablam bana 'çılgınca bişey bulursan kız kollarına atlar. Ay ne romantik olur' demişti. Vay hain apla. Telefonumu çıkarıp ablama mesaj attım.

Bulut:Hain apla. Kız kollarıma atlamadı! Kollarıma yaklaşmadı bilene!

Aplamm:Ne diyorsun lan sen? Sıçtırma kafana.

Bulut:Özr dlerm. Büyüksen.

Aplamm:Tabi olm.Niye be ne yaptın lan kıza? Kaçırdın mı? Öptün mü? Dövdün mü? Sövdün mü?

Bulut:Yok abla. Çamaşır suyu içirip,kezzapla yıkadım. Saçlarını kazıdım,tırnaklarını da kerpetenle kestim.

Aplamm:Ha tm.

Aplamm:Ne? Olum gerizekalı mısın sen?! Lan mal! Lan git bak kız nefes alıyor mu? Almaz tabi lan!.. Ben boşuna anneme denedim bu çocukta üretim yanlışlığı var diye. Polisi
felan ara. 145 di galiba.

Bulut:Abla içtin mi?

Aplamm:Lan ulan sen içtin mi?! Kızı kezzapla yıkadım diyon!

Bulut:Abla...Doğruyu söyle! Beynini mi sattın para için?

Bulut:Yapmadım tabii ki. Kıyamam lan ben ona! Ama o bana kızdı ühü ühü.

Aplamm:E olum ne yaptın aq? Hayır daha satmadım beynimi. Para lazım olursa belkimsi.

Bulut:oOlmayan şeyi nasıl satçan aq.Neyse.Tüm okula bu kızın hırsız olduğunu söyledim. Herkes ona hırsız demeye başladı.

Aplamm:Demin kıza yaptım dediklerini kızın sana yapması gerek. Yaptıysa söyle. Gelip yardım ediceğim.

Ne muhteşem bir apla?..Şüphesiz hemde...

Bulut:Ya bir dinle. Yani oku. Aman her ne boksa. İşte bu kız kütüphanedeydi. Bende aa hırsız dedim. Buda 'ben hırsız değilim. Ne çaldım?'falan dedi. Bende 'kalbimi' dedim.

Aplamm:Lan sen beynini mi çalıştırdın çen? Seni yeyim ben! Olum kız kollarına atlamayıp,direk mi öptü lan?

Bulut:Hayır. Bana 'ne diyon aq salağı. Senin yüzünden beni hırsız sanıyorlar.' Bakışı atıp koşarak gitti.

Aplamm:Kardeşim kızda üretim hatası var. Ama sende de var. O yüzden git gönlünü al. Bişy olursa yaz.

Bulut:Tm.

Bulut:Bb.

Aplamm:Bb.

(Mera'dan.)
Bulut denen şerefsiz,mal,öküz,hödük,piç,aptal,gerizekalı,
beyinsiz yüzünden herkes bana hırsız dedi. Ben onun ağzını yamulturdum da üşendim. Beni sevdiğine göre sarışeker de o. Yani herhalde odur. Başka hangi mal beni sevçek? Telefonuma gelen mesajla doğruldum sıramda.

0507*******:Kız nerdesin? Valla özür dilerim. Hep sevdiğimden bunlar. Seninde kollarıma atlaman gerekiyordu hani. Ben Bulut bu arada.

Mera:Anladım zaten. Başka kaç tane beni seven mal var?

0507*******:Kaç tane varsa söyle döveyim canımın içi.

Mera:Bana bak! Git şimdi tüm okula de benim hırsız olmadığımı,senin mal olduğunu söyle. Tamam mı lan?!

0507*******:Tamam,karıcım.

Mera:Höst ulan! Valla senin o ağzını yamulturdum da üşendim. Hfjfjfjdkkaşkmxlkkss

0507*******:Randomun içinde aşk var. Sende beni seviyorsun dimi? Biliyordum uleeen!

0507*******:Yerim seni yaw!

Mera:nE? Aa varmış! Yanlışlıkla yaptım ben onu! Karışık bastım klavyeye olmuş. Her şeyi yanlış anlamakta üstüne yok Bulut.

0507*******:İsmimi bir daha söyle.Yani yaz.

Mera:Bulut.

0507*******:Bir daha.

Mera:Bulut.

0507*******:Bir dahaaa

Mera:Bulut,üşenmeden gelir ağzına sıçarım. Sen nerden buldun lan numaramı? Şerefsiz telefonumumu çalıp baktın?!

0507*******:Ayb oluyo ama. Şu senin kankan sel mi kar mı kış mıydı? Ha Yağmur. Ondan aldım. Yağmur ne la? Ha şu gökten yağan şeyler. Aman! Başımı döndürüyorsun sevdiceğim.

Mera:Az arka bahçeye gelsene.

0507*******:Evlenmeden olmaz.

Mera:Lan! Ne fesatsın aq. Bişey söyleyeceğim. Başını daha çok döndürecek bir şey.

0507*******::Geldim,nerdesin?

Mera:Lan ne ara gittin? Ordaydın dimi zaten. Beni yiyon şerepsiz.

0507*******:Yoo ne alkası vr?

Sinirle arka bahçeye gittim. Mal mal sırıtarak beni bekliyordu. İlan-ı aşk edicem falan sanıyor her halde. Ama ben başını döndüreceğim derken ciddiydim. Harbiden başı dönecek.

"Ay,gönlümün prensesi. Öpçen mi beni?"

"Hıhı öpçem. Az yaklaşsana. Bir de eğil. Yetişemiyorum."

O sırıtarak eğildinde ben mükemmel tokatımı yüzüne savurdum. Şalp! Kafası 360 derece döndü walla.

"Oha lan! Harbiden başım dönüyor."

"Oh canıma değsin! Birde öpücem diyor. Sabah gönderdiğin limonlu reçeli de helal et! Şimdi ben gidiyorum! Sen de geber!"

"Ne reçeli be?"

Dedi gözlüğünü düzeltip,yanağını ovarken.

"Sen gönderdin ya. Limonlu reçel ve limonlu şeker. Birde not yazmışsın. Romantik romantik. Iyy vıcık vıcık. Not-"

"Ben hiç bir şey göndermedim."

^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^

Bol ekşili pardon ekşınlı bir bölüm oldu djldnsoekjekdbd

Aplasını sevenler😱

Ben sevdim walla.

Bzıdkjdlsme

Kim mi gönderdi?

Bilmem...

🍋💛🍋💛🍋

LİMON REÇELİ'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin