*****
"Bulut,naber?""İyi."
Dedim Duygu'ya. Bu aralar çok soğuktum arkadaşlarıma karşı.
"Bende iyiyim. Şey,okul çıkışı bir şeyler mi yapsak?"
"Yok. İşim var."
"Tamam,Bulut. Onu çok mu seviyorsun? Yani sen aşık olmazsın diye düşünmüştüm. İflah olmayacak en eğlenceli insandın sen. Ne oldu sana böyle?"
"Modumda değilim Duygu. Beni yalnız bıraka bilir misin lütfen?"
"Şey...sadece sana bir şey söyleyecektim. Rahatsız ettiysem özür dilerim."
Diyip kalktı ve gitti. Kalbini kırmamaya çalıştım ama kırmıştım. Koşarak peşinden gittim. Bankta oturup ağlıyordu.
"Duygu. Ne oldu? Özür dilerim."
"Ya hani Mert var ya."
"Evet."
Mert en yakın arkadaşımdı eskiden.
"Bana dedi ki seni seviyorum. Bende ona söyledim bende seni seviyorum diye."
"Eee?"
"İşte sonra Mert bana saçma sapan bir şey teklif etti."
"Ne teklif etti?"
"Ya...şey işte."
İmasını anlayınca sinirle kapadım gözlerimi. Mert! Elimden yiyeceğin bir dayak var! Bu başka bir kız bilene olsa aynı şeyi yapardım. Çünkü kızlar böyle saçma 'şeyler' için değil sevmek için vardır.
"Duygu,sonra ne oldu?"
"Ben...bende ona tokat attım. O bana dedi ki babana öpüştüğümüz resmi atarım. Aslında ben onu öpmedim ama beni zorla öptü! Babam bana inanmaz!"
"Tamam Duygu. Şimdi sakin ol tamam mı? Ben gidip o piçe gereğini yaparım."
Başını onaylarcasına salladığında hışımla ayağa kalktım. Kantinde olduğunu tahmin ediyordum. Mert hep böyleydi. Kızları kullanırdı. Pislik. Dedim ya. En yakın arkadaşımDI. 4 aydır değil.
"Mert,konuşmamız gerek."
"Söyle."
"Mert buraya gel."
Ayağa sırıtarak kalkıp önümde durdu. Ukala...
"Mert,bak! Kızları böyle kullanman yanlış. Duygu'ya şantaj yaptığını biliyorum. Ve eğer sen böyle bir şey yaparsan,bodrum katta kızları nasıl zorla ellediğini ben gider müdüre söylerim. Tamam?"
Dobra konuşmamdan şaşırmış şekilde telefonunun galerisini açtı. Elinde ki tüm fotoğrafları sildim. Son silinenler,arşivlerindekiler de dahil...
Sinirle kantinden çıkıp Duygu'nun yanına geldim.
"Duygu o iş bende. Sorun yok."
Ağlamaklı gözleriyle bana sarıldı. Ben böyleydim. İflah olmaz komik,tatlı biriyim.
Biz sarılırken gözlerim Mera'yı gördü. Bize şaşkın şaşkın bakıyordu. Sevgilim falan sandı herhalde.^*^*^*^*^
Beni sevdiğini söyleyen Bulut malı,şimdi bir kızla sarılıyordu! Aptal! Onu kıskanmıyorum ama zoruma gitmişti. Beni seviyorMUŞ.
Yanıma yaklaştığında gözlerimi devirdim."Yanlış anladın. Mer-"
"Neyi? Sevgilinle nasıl sarıldığını mı? Hoş. Umurumda değilsin ya!"
"Mera,dinle. Mert piçini biliyorsundur. Kıza şantaj yapmış, bende gittim. Ona kızları nasıl kullandığını müdüre elimde ki kanıtlarla sunacağımı söyledim. Korktu. Sonra kıza söyledim,hallettiğimi. Oda bana sarıldı. Bu kadar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİMON REÇELİ'M
ChickLit"Ben seninim,sende benim Limon Reçeli'm" ***********^•^*******^•^*******^•^*******(~ • ~ ) 🍋 bol limon reçelli,bol kahkahalı,bol romantik bir hikaye. Hadi oku 🍋🧸 @ayinbuyucusu_ kapağımın tasarımcısı🍋💛