FİNAL

138 9 46
                                    

*^*^
(5 ay sonra)

Üstümde ki elbiseme son kez bakıp düğün salonuna sevgilim Can ile girdim. Sakin olun. Ben değil Yağmur evleniyor! Ama aynı anda benimde nişanım var!Yağmur'un gelin odasında olduğunu bilerek Can'ın yanağına bir öpücük kondurup gelin odasına girdim. Oturmuş ağlıyordu. Mal. Evlenmekten vazgeçmişmiş. Hemde düğün günü! Neymiş efendim korkuyormuş! Tövbe Yarabbim.

"Hayatım,lütfen ya. Bak evleneceğiz artık. Hem bak bu gün Mera'larında nişanı var."

"Ya bana ne. Korkuyorum işte."

"Neyden korkuyorsun bir tanem?"

"Şeyden."

Anladığım şeyle yüzümde 50 yaşında ki amcaların sırıtışı oluştu. Dnjdjdjd anladın sen.

"Miraç,sen çık. Biz özel olarak konuşalım."

"Tamam."

Diyip Yağmur'un yanağına bir öpücük kondurup çıktı. Allah'ım ya! Evlenicek şey gecesinden korkuyor. Mal!

"Yağmur,o geceden korkmamalısın. O senin kocan olucak."

"Ben ondan korkmuyorum ki! Ben şeyden korkuyorum..."

"Neyden?"

"Ya bende şu dedikoducu karılar gibi göbek yapar çirkin olursam?"

Mallıkta kaçınca seviye aq dediğinizi duyar gibiyim.

"Yağmur! Sıçtırma ağzına! Kalk lan! Senin mal mal korkuların yüzünden benim nişanın iptal olamaz."

Yağmur'u zar zor kaldırıp çıkardım odadan. Can ve Miraç bizi bekliyordu. Can benim,Miraç'ta müstakbel karısının koluna girdi. Aşağı indiğimizde alkış sesleri duyuldu. Öyle mutluydum ki...Miraç'ların nikahı kıyıldığında herkes gibi bizde alkışlamaya başlamıştık. Şimdi de bizim parmaklarımıza yüzük takılıyordu. Benim yüzüğümü Can'ın annesi,onun yüzüğünü de benim annem taktı. Malum babalarımız yok ama İçimde öyle büyük bir mutluluk vardı ki...

*^*^*^*^
"Nişanlanıyor bu gün."

"Aman salla gitsin. Benimki evlenmiş. Götüne girsin evlilik cüzdanı."

"Daha fazla içme. Benden kötü oluyorsun sarhoş."

"Sana ne lan?"

"Sen bilirsin."

"Ben bilirim tabii."

"Senin adın ne balıkçı kız?"

"Adım yok. Ad ne? Ne oluyoruz amına koyim."

"Ya bak sarhoş oldun işte."

"Yok oldum."

"Ne dedim ben? Olmadın mı dedim? Çattık ya? Kızım sen deli misin?"

"Evet. Sen koca bebek?"

"Benim bir adım var bana öyle söyleme. Senin olmaya bilir ama benim bir adım var balıkçı kız."

"Benimde bir adım var.Nazlı. Adım bu koca bebek."

"İyi."

"Biliyorsun musun? Ben sarhoşken seni öpmek istiyorum."

Kız ona söylediklerini sabaha unutacaktı. Ama Bulut unutmayacaktı. Dudaklarını Bulut'un dudaklarına değdirtti.Uzun süre öylece kaldılar...Kendini çeken taraf Bulut oldu. Bu yanlıştı! Sarhoş bir kızdan faydalanmak gibi bir şeydi.

"Özür dilerim Nazlı ben bir an dond-"

"Seni öperken,ayıktım."

^*^*^*^*

İKİNCİ KİTAP TAMAMEN BULUT VE NAZLI HAKKINDA OLACAK.

NAZLI BENİM GERÇEK ADIM BDJDJDJJD

TOPLAMDA 250 OY VE 150 YORUM(kitap genelinde)OLURSA İKİNCİ KİTAO GELECEKTİR.

🍋💛🍋💛🍋💛🍋💛🍋💛

HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM

BENİ BU KİTABIMDA YANLIZ BIRAKMAYAN;

0Yosun0

ayinbuyucusu_

ZulcenahOrtac

Okuyucularıma gelsin💛🧡

Aynı zaman da kitap kapağımın tasarımcısı olan;

ayinbuyucusu_ 'ne

Ayriyeten çok çok teşekkür ediyorum🍋💛

Ve

HEPİNİZİ ÖPÜYORUM🐥🐥

LİMON REÇELİ'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin