17.Bölüm(Finale son üç bölüm.)

71 6 11
                                    

^*^*^*
"Abla,o başkasını seviyormuş. Ben de yardım edeceğim sevdiğini kazanmasına."

"Bulut,kardeşim anlıyorum çok seviyorsun ama böyle bir şey yaparsan yıkılırsın."

"Abla,o gülsün yeter. Başkası için atsın kalbi. Benimki onun için atıyor ya."

Gözümden akan yaşı sildi ablam.

"Ağlama kuzum."

Kafamı göğsüne yaslayıp ağlamaya başladım.

*^^*^^*^^*^^*^^*
"Oğlum. Girebilir miyim?"

"Gir annecim."

Dedi ayaklanırken Can. Bu gün Mera'yı Bulut ile konuşurken duymuştu. Mera onu seviyordu! Aşıktı! Öyle mutluydu ki...Zor tutuyordu kendini; gidip ona sarılmamak için...

"Ne oldu? Bu gün mutlusun yavrum?"

"Beni seviyormuş anne!"

Annesi gamzelerini belli ede ede güldü. Gamzeli bir anne...Dayanamadığı noktası...

"Oğlum!"

Dedi ona sarılırken.

*^*^*^*^*^*^*
0534*******:Çok mutluyum bu gün.

0534*******:Çünkü seni gördüm.

0534*******:Gülüşünü izledim.

0534*******:Karşına çıkarsam,seni gülüşünden öpeceğim.

0534*******:Seni seviyorum Limon Reçeli'm.

Mera:Üzgünüm. Çok üzgünüm. Ben başkasını seviyorum anonim.

0534*******:Kimi?

Mera:Tanıyor musun bilmiyorum ama,Can'ı. Hemde deliler gibi.

Onun Can olduğunu biliyordum. Ve bu yüzden hiç tereddüt etmeden yazdım. Evde oturuyordum öylesine. Yeni evimizde hemde!Annem ve abim teyzemlere gitmişti. Kucağımda ki telefon titredi. Can'dan olduğunu düşündüm ama ondan değil Bulut'tandı.

Limonata:İki mahalle ötedeki park var ya. Hani denize bakan. Oraya gelsene. Çok önemli limon kız. Bu gün senin günün. Çabuk ol.

Ne olduğunu bilmesem de tamam yazıp gönderdim. Üstümü değiştirip montumu giydim. Boyunluğumu ve beremi taktım. Yağmur yağıyordu. 15-20 dakika sonra gelmiştim. Burası eski mahallemdi. Parkın önünde duruyordu.

"Orda. Can orda."

Dedi yolun kenarında ki bankı göstererek. Bizim eski evimize bakan bankı!

"Git,konuş. Hadi. O yapamıyor git sen konuş. Taşındığınızı öğrendiğinde deliye döndü. Benle olmadı ama onla olsun. Hadi."

Beni belimden nazikçe itelediğinde ona sarılıp kulağına 'teşekkür ederim' diye fısıldadım. Daha sonra bankın arkasında olacak şekilde Can'ın yanına gittim. Arkasında olduğum için beni görmüyordu. Boynuna sarıldım. Afalladı. Dondu kaldı.

"Seni seviyorum anonim."

"S-sen nereden biliyorsun?"

Dedi bana dönerken.

"Bilekliğini gördüm Can."

Yanına gelip oturdum. Ayağa kalktı kalktım. Kollarıyla belimi sardı. Bende kollarımla onun boynunu...

"Seni seviyorum Limon Reçeli'm."

"Bende seni seviyorum Can'ım."

Ben gülerken anlımdan öptü. Yağmur yağıyordu,hava kararmıştı. Ama o kadar mutluyduk ki...

*^*^*^
Göz yaşlarını sildi Bulut. Biraz ötelerinde birbirlerine sarılıyorlardı. Gözlüğünü çıkardı. Yağmurdan hep ıslanmıştı. Gözlüğünü ıslak olan koluyla sildi. Ve şu sözleri mırıldandı.

"Çok yakışıyorlar ve birlikte mutlular..."

*^*^*^*^*^*^*
:-"(

Üzgünüm Bulut:(

Finale yaklaştık🐥

Son üç bölüm💛

İKİNCİ KİTAP GELSİN Mİ?

GELSİN DİYENLER💛

GELMESİN DİYENLER🖤

LİMON REÇELİ'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin