Wstawiam rozdział i tak szczerze to troszkę zapomniałam, że tak długo nie było.
Dzisiaj krótszy, ale następny będzie dłuższy.
😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒
(Perspektywa Mei)
Jak zawsze kiedy tu bywałam,siadam na szarym fotelu.Wiceprezes - Nie wykonałaś powierzonego ci zadania...
Ja-Wiem.
Wiceprezes-Twoi rodzice, by już nie żyli, gdyby nie fakt, że wyjechali.
Nie odezwałam się. Nie byłam w stanie. Jude miał rację, a ja głupia próbowałam go zabić. Kompletna idiotka...
Wiceprezes-Jednakże nasz szef zmienił zdanie w związku z tym. Postanowił, że chciałby z tobą porozmawiać, jednak przyjedzie dopiero za dwa tygodnie.
Ja-A-a co ze mną?
Wiceprezes- Przekazał, że do tego czasu zostaniesz tutaj. Nie musisz się martwić przenoszeniem. Wszystkim się zajęliśmy.
Ja-A on? Dlaczego tu przebywa?
Spojrzałam na tego gnojka-Franka.
Wiceprezes-On zaprowadzi cię do pokoju. To tyle. Możecie iść.
Powolnym krokiem wyszłam z pokoju.
Ja-Już wolałabym spłonąć w pożarze niż z tobą przebywać... - sarknęłam.
Frank-Jest to najgłupsza rzecz jaką kiedykolwiek powiedziałaś.
Ja-Znawca się znalazł...
Frank-Mówię serio.
Spojrzałam na niego.
Ja-A co ty taki poważny? Odwaliło ci czy co?
Frank-Z tobą to się jednak nie da normalnie porozmawiać.
Ja-Jakoś inni potrafią.
Frank-Bo są na tym samym poziomie głupoty co ty.
Ja-Znalazł się ten najmądrzejszy...
Przeszliśmy do jakiegoś pokoju.
Frank-To tu...
Już miał wyjść, ale się zawahał.
Frank-A! Jeszcze jedno... uważaj na naszego szefa.
Odwróciłam się w jego stronę,ale jego już nie było.
Po co mi to powiedział? Czyżby miał w tym jakiś cel? Wiem jedno na pewno. Ja NIGDY nie zrozumiem chłopaków.
Usiadłam na bujanym krześle. Czy dobrze zrobiłam, pisząc ten list i chowają coś w nim? Czy Celia uwierzy w to, co tam napisałam czy zrobi to o co ją prosiłam?Czy innym też pokaże? Czy znajdą tam coś ważnego? Czy wybaczą mi?
Tyle pytań, żadnych odpowiedzi. Mamo, tato i siostro, pomóżcie im. Niech rozwiąże się ta przeklęty tajemnica na zawsze.
Jedno jest pewne... muszę dowiedzieć się kto za tym wszystkim stoi. Nie poddam się choćby nie wiem co!
😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒
W następnej części:
Celii w końcu dostarczą list,który na pewno wszystkich zaskoczy. Czy zmierzą się z tym? Czy w tym czasie Mei odkryje tożsamość własnego szefa?
-to wszystko w następnej części!Patka2417
01.08.18r.
CZYTASZ
Światło w ciemności{Inazuma Eleven}
FanfictionJest to historia pewnej nastolatki. Jednakże jeśli myślicie,że to będzie zwykłe i denne opowiadanie,w którym bohaterka zakochuje się i na tym kończą się jej problemy,to jesteście w błędzie. ,,Miejcie się na baczności. Ciemność się zbliża". 18.05.19r...