14. 𝓯𝓮𝓳𝓮𝔃𝓮𝓽

1.9K 73 0
                                    

- Akkor mi most?.........

---------------------☆☆☆☆-----------------------

---------------Hannah szemszöge--------------

- Testvérek vagyunk????? - kérdezte Draco.

Pár könnycsepp gördült le az arcomon, és meg sem bírtam szólalni. Annyira váratlanul ért ez az egész.

- Ezek szerint igen. - mondta Draco, majd meg sem várva a válaszomat a nyakamba borult.

Viszonoztam az ölelését, majd már szinte zokogtam. Könnyeim szinte eláztatták a pulcsiját, de ez most egyikünket sem érdekelte. Nem gondoltam volna, hogy Draco Malfoy - nak is van érzelgős oldala. Lassan eltoltam magamtól, és a szemébe néztem.

- Akkor az igazi nevem Hannah Malfoy? - kérdeztem.

- Igen. - válaszolta könnyeit törölgetve.

- De most, hogy megtudtuk hogy testvérek vagyunk, ki kell derítenünk, hogy miről szól a prófécia. És, hogy miért választottak el minket egymástól még anno. Nem várhatunk ezzel sokáig, mindjárt vége a tanévnek. Egyáltalán, hogy lesz a nyár? Szerintem szólnunk kéne McGalagony professzornak a próféciáról. - hadartam.

- Megőrültél?? - ha szólunk McGalagony professzornak talán rájön, hogy testvérek vagyunk.

- Már tudja. - mondta.

- Miii??? Honnan? És Melanienak, Pansynak meg Monstroéknak mikor mondjuk el?.

- Mit kell nekünk elmondani??? - kérdezte egyszerre Pansy és Mel, akik időközben lejöttek, mivel már reggel lett. Csúcs.

Draco szemébe néztem, aki viszonozta a szemkonktaktust. Beszarok tényleg működik ez az ikres izé amikor szavak nélkül is megértjük egymást. Végül elmondtuk nekik. Minek titkolni? Ők a legjobb barátaink, ha titkoljuk csak tovább növeljük a feszültséget, ami már így is volt bőven.

- Miii kajak tesók vagytok? - mondta elképedve Melanie. - Ez de király már! Néztem is, hogy mennyire hasonlítotok. - mondta.

Időközben elkezdtek leözönleni a mardekárosok a klubhelységbe, így ezt később és máshol kell megbeszélnünk. Közben felrohantam átöltözni, mivel még a hálóruhámban voltam. Amikor kész lettem sietősen lementünk reggelizni. A nagyteremben már gyülekeztek az éhes diákok, voltak akik már a saját asztaluknál ültek, és voltak akik vártak valakire. A nagyterembe belépve megcsapott a reggelinek az illata. Sietősen odamentünk az asztalunkhoz, leültünk és reggelizni kezdtünk.

Reggeli után sietősen mentünk órára. És sikerült mindegyiken ,,remekelnem" is. Ezt úgy kell érteni, hogy bájitaltanon kiborítottam az üstöm tartalmát, átváltoztatástanon az egér helyett banant csináltam a könyvemből, gyógynövénytanon majdnem megfojtottam magam az egyik növénnyel, ebédnél annyira teleszedtem a tányéromat levessel, hogy már csurgott ki belőle és még sorolhatnám.

Délután meg megkezdtük a gyakorlást a mardekár - hugrabug elleni kviddics meccsünkre. Ahol szintén sikerült kábé mindent elcsesznem. Kezdjük ott, hogy eltalált egy gurkó, emiatt leestem a seprűről, ráestem az őrzőre, így mindketten leestünk a földre. Aztán kaptam a leszidást Flinn - től, higy hogy lehetek ennyire szerencsétlen. Kösz. Végülis csak az éjszaka közepén felkeltettek, közölték velem, hogy az a személy az ikertestvérem akit eddig a legjobb barátomnak tekintettem, és ezek után még csodálkoznak, hogy máshol járnak a gondolataim?

A kviddics meccsre való gyakorlásnak este lett vége, a vacsorát kihagyva fáradtan zuhantam be az ágyba, remélve, hogy nem lesz semmi éjszaka ami matt ismét fel kell kelnem..........

Hát sziasztok!

Előszor is B.U.E.K mindenkinek. Tudom volt már ebben az évben rész, de elfelejtettem boldog újévet kívánni bocsi. De meghoztam az új részt igen nem tudom szerintem kicsit túl hamar derült ki az hogy testvérek, de későbbre mást tartogatok számotokra. És köszönöm a több mint 1000 megtekintést a könyvemen!😱😱😱 És ha esetleg ritkábban van rész az azért van mert nekem is tanulnom kell🙄😑

Puszi!❤

Még egy Malfoy!  | Befejezett ✅ |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora