15. 𝓯𝓮𝓳𝓮𝔃𝓮𝓽

1.8K 69 9
                                    

          - Hagyjatok békén! - mondtam már zokogva.

          - Meg tudom érteni hogy az igazi szüleid miért nem tartottak meg. Én is eldobtalak volna. Csoda hogy a nevelőszüleid nem dobtak még el. - röhögtek.

Eddig bírtam. Lángoló, sírástól vörös szemeimet rájuk emeltem, és csak a nézésemmel emeltem őket fel. A levegőben kapálózva üvöltöttek hogy szedjem őket le. De nem tettem meg. Helyette még magasabbra emeltem őket. Majd meghallottam az igazgató hangát. Az engem gúnyoló lányok leestek én meg összestem. Később a nevelőszüleimmel álltam az iskola előtt. Kirúgtak...

Reszketve ébredtem. Ezt is már mióta álmodom újra...

Legnagyobb meglepetésemre Melanie ült az ágyam végében. Ijedtemben kiugrottam az ágyból.

          - Beszéltél álmodban. Megijedtem és idejöttem hogy megnézzem hogy jól vagy e de felkeltél. Biztos minden rendben? - kérdezte aggódva.

          - Igen. Biztos.

Hazudtam. Nem nagyon vannak rendben mostanában a dolgok körülöttem.

Amint magamhoz tértem, megnéztem a naptáramat, hogy milyen nap is van ma. Valentin nap. Remek. Az azt jelenti hogy egész nap smároló párokat fogok látni mindenhol. Azért George-tól remélek valamit, hiszen a történtek ellenére bennem még nem halványult el a tűz...

》 Draco szemszöge 《

Reggel unottan keltem fel mert tudtam, hogy ez a nap is olyan lesz mint a többi. Amikor lementem a klubhelységbe egyből a nyakamba ugrott Pansy.

          - Boldog valentinnapot Dracooooo - nyávogta.

Lehet hogy most úgy beszélek róla mint egy r*bancról de egyébként barátok vagyunk csak szerintem ő többet érez és ez néha elég idegesítő.
A másik meg, hogy elfelejtettem hogy ma van valentin nap...

》 Draco szemszöge 《

Reggeli után Melanie - val sietősen indultunk gyógynövénytanra, ahol már gyülekeztek a mardekárosok és a hollóhátasok. Elfoglaltuk a helyünket, és hallgattuk Bimba professzort, aki nagy átéléssel beszélt az ördöghurokról.

Gyógynövénytan után, amikor sétálok felfelé a klubhelységbe, Draco csapódik oda mellém.

          - Szia Hannah! Van egy ötletem, hogy hogyan jutunk fel a padlásra! - mondta izgatottan.

          - Az jó. És hogyan? - kérdeztem.

          - Monstroék mondták, hogy Potternek van láthatatlanná tévő köpenye. Úgy gondoltam, ha ellopjuk akkor könnyen feljuthatunk a padlásra anélkül, hogy bárki is meglásson minket. - ismertette velem a tervét Draco.

          - Az tök jó, de hogy fogunk bejutni a griffendélesk klubhelységébe, majd a hálókörletükbe, ha a jelszót sem tudjuk. Ráadásul, ha a jelszót mégis megtudjuk, akkor a Kövér Dáma nem furcsállná ha 2 mardekáros odaállna elé, hogy be akarnak jutni, egy teljesen más ház klubhelységébe? - kérdeztem.

          - Jó az igaz. De van jobb ötleted? - kérdezte Draco.

          - És ha százfűléfőzetet készítenénk?? Mondjuk felvehetnénk Neville Longbottom és Parvati Patil alakját. Csak őket ismerem. Meg Potteréket. De az ő alakjukat felvenni kockázatos lenne. - mondtam.

          - Százfűlé főzetet? Te megvesztél?
Elsősök vagyunk! Ráadásul egyikünk sem túl jó bájitaltanból... - mondta Draco idegesen de egyben csalódottan.

          - És mi van Melanie - val? Őt mindig csak dicséri Piton. Pedig Pitonnál az elég ritka, hogy valakit megdicsér. - ötleteltem.

          - És Melanie szerinted hajlandó lenne nekünk százfűléfőzetet készíteni? - kérdezte némi gúnnyal a hangjában Draco.

          - Kérdezzük meg! - javasoltam.

____________

          - Na azt már nem! - tiltakozott Mel.

          - Légysziiii! Hatalmas szükségünk lenne rá. - győzködtük Melaniet.

          - Nagyon kockázatos lenne. Olvastam már róla. Sohasem láttam még ilyen bonyolult bájitalt. Nem hinném, hogy sikerülne. És hol főznénk? Itt a klubhelységben nem lehet mert ha a többiek meglátják, akkor gáz lesz. - húzta a száját Mel.

          - Mindegy azért meg kell próbálnunk. Majd kitalálunk valamit. - legyintett Draco.

Majd kiindultunk a klubhelységből, a nagyterem felé, ahol már ott várt minket a sok finomság. Leültünk az asztalunkhoz és elkezdtünk enni. Közben megérkezett a baglyom, a lábára kötött reggeli prófétával. Megköszöntem a madaramnak az újságot, majd miután elrepült, olvasni kezdtem. Semmi érdekes nem volt benne csak a szokásos minisztériumi ügyek. Sóhajtva letettem az újságot, majd nekiláttam a félbehagyott ebédemnek.

Ebéd után még mennünk kellet 2 órára de azokat gyorsan letudtuk. Már mentünk volna a klubhelységbe, amikor Draco javasolta, hogy menjünk ki egy kicsit levegőzni. Így is tettünk.

          - Na akkor tényleg ki kell találni, hogy hogy legyen. - jelentette ki Mel.

          - Igen tényleg. - mondtam.

          - A griffendélesek közül én arra gondoltam, hogy Neville Longbottom - tól szerezzük meg a jelszót, mert ő könnyen manipulálható. Csak egy Imperius átok és máris megmondja nekünk. - ismertette tervét Draco.

         - Jó ötlet, de hogyan találunk meg valamit, ami teljesen láthatatlan? - értetlenkedett Pansy.

         - Invito bűbájjal egy perc alatt megtaláljuk. - mondtam.

         - Jó rendben. Akkor 1 hét múlva éjszaka jó lesz? - kérdezte Mel.

         - Igen. Jó lesz. - felelte mindenki egyszerre.

Hirtelen eleredt az eső. Gyors léptekkel indultunk a bejárat felé, nehogy elázzunk. És igazam volt. Tele volt a suli turbékoló párocskákkal. De ekkor megláttam valamit...

_______________________________________

Sziasztok!

Hú hát nem tudom mi van velem de ezt a rész kb egy hétig írtam. Remélem hogy tetszik nektek ez a rész és nagyon köszönöm, hogy már több mint 1500 megtekintés van a könyvemen!😘

Még egy Malfoy!  | Befejezett ✅ |Onde histórias criam vida. Descubra agora