8. 𝓯𝓮𝓳𝓮𝔃𝓮𝓽

2.3K 100 4
                                    

1 hét telt el

Reggel, amikor leültem ,,reggelizni" Pansy aggódva nézett rám.

          - Jézusom hallod minden ok? Falfehér vagy! - mondta.

Reggelinél csak pár falatot tudtam enni a sonkás szendvicsemből. Azt a pár falatot is Pansy kedvéért tuszkoltam le a torkomon. Már át voltam öltözve a kviddics felszerelésembe, a seprűm meg ott állt az ajtónál, mint minden más játékosé. A többi játékoson azonban nem láttam hogy annyira izgulnának. Jó nyilván idegesek voltak ők is de azért nem annyira mint én! Jó mondjuk én először játszok a mardekár csapatában, míg a többiek évek óta! Bár a Griffendélesek asztalánál ülő Potter sem volt a legjobb állapotban. Csak a mellette ülő Hermione Granger kedvéért volt hajlandó enni a rántottájából.

,,Reggeli" után a seprűk felé vettük az irányt, hogy indulhassunk ki a pályára. Amikor a kezembe vettem az enyémet, akkor láttam meg a kis cetlit ami a nyelén lógott.

Sok szerencsét! G.

Akaratlanul is elmosolyodtam és a griffendélesek felé pillantottam. George pont észrevett és elmosolyodott, majd kivonult a nagyteremből, a többiekkel együtt.

Mielőtt a pályára repülhettünk volna, a csapatkapitányokkal még újra átbeszéltük a dolgokat.

          - Ügyesen Hannah! - biztatott.

Kellett ez a biztatás mert rendesen be voltam szarva.

Először a griffendélesek mentek ki a pályára hangos üdvrialgás és tapsolás közepette. Majd felhangzott Lee Jordan hangja is.

          - Ééééés a Griffendélesek a pályán! - mondta Lee, próbálva elnyomni a szurkolók zaját.

Nem sokkal később mi is kimentünk a pályára. Minket is hasonlóképpen fogadtak.

          - Megérkeztek a Griffendélesek ellenfelei is, a Mardekárosok! - kiáltotta el magát a griffendéles fiú.

Elhelyezkedünk, ezzel jelezve, hogy készen állunk a szezonnyitó meccsre. Egy perccel később Madam Hooch a pályára lépett.

          - Rendes és sportszerű játékot várok mindkét csapattól! - figyelmeztetett minket.

Majd a négy labda a magasba repült, ezzel kezdetét vette a meccs.

          - Angelinánál van a kvaff! Mindjárt bedobjaaa és góóóól!!!! - kiáltott Lee.

Tök egyértelmű, hogy melyik csapat mellett áll.

         - Megszerezte első 10 pontját a Mardekár is! - kiáltott ismét.

És ez így ment hosszú időn keresztül. Aztán Potter és a mi fogónk észrevettek valamit.

A cikeszt

Gyorsan a nyomába eredtek mindketten. Én meg izgatottan figyeltem őket. Aztán éles fájdalom hasított a fejembe. Majd azon kaptam magam, hogy zuhanok. Majd elsötétült minden.

》 Draco szemszöge《

Csak annyit láttam, hogy egy gurkó fejbe találta Hannah-t. Az egyik Weasley próbálta megakadályozni, hogy el ne találja, de már késő volt. Amint eltalálta, Hannah egyből lezuhant a seprűről. Abban a pillanatban hogy ez megtörtént, Potter mintha elkapta volna a cikeszt. Csend lett. Mindenki feszülten hallgatott. Mintha oda akarna hányni a fűre. Elég nevetséges volt. Aztán a szájából előkerült...

A cikesz.

Basszus!

Vesztettünk!

A csendet a szurkolók hangos üdvrialgása törte meg.

          - HARRY POTTER ELKAPTA A CIKESZT! 200 PONTTAL GYŐZÖTT A GRIFFENDÉL! - üvöltötte Lee.

Potter nagyképűen a magasba mutatta az apró arany labdát, majd a csapatuk boldogan összeölelkezett örülve a győzelmüknek.
Hannah már nem volt ott.
Vérző fejjel vitték a gyengélkedőre.
Pansy, Crack, Monstro, meg egy pár mardekáros elkezdtett rohanni a gyengélkedő felé. Én is elindultam. Egy pár embert félre kellett löknöm.
A gyengélkedőben Hannah-n kívül csak pár griffendéles szenvedett.

》Hannah szemszöge 《

Amikor kinyitottam a szemem pár aggódó szempárral találtam szembe magam.

          - Felébredt! - kiáltotta boldogan Pansy.

          - Mi történt? - kérdeztem hunyorogva. Tényleg nem tudtam hogy mi van. Annyira emlékszem, hogy zuhanok.

Megemeltem egy picit a fejem, de bár ne tettem volna. Pokolian fájt. Óvatosan visszahelyeztem a párnára, majd sóhajtottam egy nagyot.

          - Az történt, hogy egy gurkó eltalált. Az egyik Weasley próbált megvédeni, de nem sikerült. Nem értem, hogy egy Wealsey miért próbált megvédeni téged, az egyik ellenfelét. Na mindegy szóval egyből leestél a seprűről, és elkezdtél zuhanni. - magyarázta Draco.

Ahogy a Weasley név szóbakerült, elmosolyodtam.

          - Aham értem. - válaszoltam szűkszavúan.

Nagyon sokáig bent maradtak velem, ami nagyon jól esett, mert a mugli iskolámban nem voltak barátaim. Egészen estig ott voltak velem. Végül Madam Pomfrey tessékelte ki őket, mivel lejárt a látogatási idő. Elköszöntünk, majd a javasasszony kötést cserélt a fejemen, lekezelte a sebet, (nem egy hatalmas sebet kell elképzelni, egy apró zúzódás meg horzsolás) majd adott fájdalomcsillapítót és hagyott pihenni.

__________

Felriadtam.

Furcsát álmodtam. Egy nőről. Sírt. Annyira emlékszem, hogy az árvaháznál álltunk... aztán sír... volt ott egy másik csecsemő is. Ki lehetett az?

_______________________________________

Sziasztok!

Köszönöm a több mint 300 megtekintést el sem hiszem, hogy egy hete még a 200 - at köszöntem😍😍❤😍❤❤😍

Mit gondoltok miről álmodott Hannah?

Fog emlékezni az álom további részeire?

Ha van valami jó ötletetek nyugodtan írjátok le kommentbe szívesen elolvasom.😊

Még egy Malfoy!  | Befejezett ✅ |Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang