8

2 0 0
                                    

Ben kimim?
Neden bu dünya denilen gezegendeyim?
Neden be?
Neden sen?




:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)



Öğlene doğru hemşire jisoo yanıma gelip taburcu olduğumu söylemişti ve telwfon verip bir yakınımı aramamı söylemişti kimi arıyacağımı düşünğrken aklıma sehun gelmişti onu areayıp olanı biteni anlatıp ***** hastanesine gelmesini söyledim ve geleceğini söyledi ve şu an oturmuş onu bekliyordum.
...............................uzun bir aradan sonra gelmişti............................

Sehun=o adam kim?senden ne istiyor?kızlara ne yaptı?burada ne işin var?cevap vericekmisin artık?

Diye nefes dahi almadan ard arda soru sormuştu.

Ella=sakin ol ve arabaya binelim anlatıcam

Dedikten sonra çıkışa doğru yol almıştık ve yanıma gelen hemşire jisooyu görmemizle durmuştuk

Jisoo=ella bu benim numaram bir ihtiyacın olursa beni ara olur mu?:-)

Diyip bir kağıt uzatmıştı

Bende karşılık olarak gülümseyip

Ella=teşekkür ederim bir şey olursa ararım görüşürüz

Demiştim. Ve bana sarılmıştı vanilya gibi kokuyordu lia unniem gibi cidden onu özlüyorum.

Ayrıldıktan sonra görüşürüz diyip yanımızdan ayrıldı kağıdı cebime sokuşturup dışarı çıktık.sehun bana ters ters bakıyor ve sırıtıyordu.bu haline anlamsız bakışlarımı gönderip.

Ella=amacın ne senin sehun-she

Sehun=sadece az önce çok kibardın ondan şaşırdım

Ella=aptal şey

Diyip arabaya binmiştim.

Oda binip areabayı çalıştırdı ve olanları anlatmamı istedi.baştan sona anlattıktan sonra beni evine getirmişti.

Hava kararınca aklıma gelen şeyle jisooyu arayıp

Ella=...................
Jisoo=.........................



Sizce ella jisoo ya ne dedi???

O gizemli adam sizce kim???

Olaylar nasıl devam edicek bundan sonra???

Karanlıkta Esen Melodi ~ YouKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin