jedenaście

1.4K 76 67
                                    

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

❤1

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


1.6MLN
ljp: zaraz wjeżdża film, który mocno nas sponiewierał! Jest na co czekać 😇

💬49K
Jane09kw: piękne chłopaki 😍

Horanek: Jest sztos!

Haddidka: Nie mogę się doczekać! 🥳

____

ljp: kochanie zaraz dodam odcinek, który może Cię nieco zdenerwować i chciałem cię poinformować za wczasu, osobiście o tym co się stało.

zaynee: ?

ljp: Pamiętaj, że wciąż kc

ljp:

zaynee: co znaczy to M?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


zaynee: co znaczy to M?

ljp: obejrzyj film proszę

zaynee: liam kurwa, co ty zrobiłeś?

___

Czwórka mężczyzn siedziała na kuchennych chokerach, uśmiechając się szeroko do kamery. Zayn miał ochotę przewinąć to jedynie do momentu wyjaśnień, ale postanowił się wstrzymać. Czuł się tak cholernie zestresowany czytając tytuł jakim był "ROBIMY PRZYPAŁOWE DZIARY ALBO PŁACIMY PO TYSIĄC FUNTÓW" oraz patrząc na miniaturę, gdzie Harry był dziarany przez znajomego dla One Direction tatuatora.

Melodyjny głos jego chłopaka był pełen ekscytacji, którą najprawdopodobniej dzielił z Louisem oraz Harry'm, pomijając Nialla który wyglądał na równie zestresowanego co Zayn.

-Nie, to nie clickbait.- było pierwszym co powiedział Liam- Będziemy się dziarać.

Gdy chłopacy zaczęli tłumaczyć zasady swojej chorej gry, Zayn nie mogąc dłużej wytrzymać przyspieszył nagranie w menu opcji do 1,5%. Obserwował przyspieszone ruchy kolegów, którzy zapisywali na karteczkach swoje pomysły, następnie wrzucając je do jednej miseczki. Ani jedna karteczka nie została ujawniona szkoły aż do momentu gdy za drogą losowania, Louis jako pierwszy nie wyciągnął swojego losu.

-Niall ty skurwysynie.Tylko ty mogłeś coś takiego zrobić! -szatyn zaczął się śmiać, pokazując kartkę pozostałej nieświadomej dwójce, która podobnie jak Louis zaczęła się głośno śmiać po przeczytaniu jej treści. - "Larry is real"

-Robisz czy dajesz hajs? -Horan poklepał przyjaciela po ramieniu rzucając mu nieme wyzwanie.

Zamiast odpowiedzi, sceneria po prostu się zmieniła i teraz cała czwórka stała w salonie tatuażu. I Zayn naprawdę był w szoku, że Louis postanowił się tego podjąć.

Mężczyźni rozmawiali przez chwilę, ustalając międz innymi miejsce tatuażu, którym ostatecznie została stopa. Twarz Zayna zaczerwieniła się, gdy w momencie tatuowania Louisa ekran na moment stał się czarno-biały, a on usłyszał swój własny, zdeformowany głos. Kamera najechała na Liama, który siedział przyklejony do telefonu a głośne "A Payno ma chłopaka!" opuściło najprawdopodobniej usta Harry'ego, który siedział przy Louisie trzymając jego dłoń dając tym samym pożywkę dla wszystkich shipperów.

Tatuaże wylosowane przez Harry'ego i Nialla nie były tak hardcorowe. Niall skończył z emotką małpki na kostce, a Harry z małym banankiem za uchem. Dwójka wydawała się być zadowolona ze swoich nowych dziar, ale Zayn nie potrafił się tym cieszyć czując gulę w gardle gdy nadeszła kolei Liama.

-O kurwa, wiem co zostało. -Louis sapnął, zakrywając swoje usta dłonią próbując powstrzymać śmiech. Liam spojrzał na niego morderczym wzrokiek, bardzo powoli sięgając po karteczkę. -Śmiało, śmiało.

Wszyscy przyglądali się szatynowi, który po odczytaniu zawartości karteczki jedynie wstał bez słowa wychodząc z kadru. Harry niecierpliwie sięgnął po karteczkę czytając na głos "Imię byłej".

-Jesteś okropny! -uderzył ramię śmiejącego się Louisa, w momencie gdy Liam wrócił na swoje miejsce z portfelem w ręce.

-Nie ma takiej kurwa mowy. -jego słowa wywołały uśmiechy na twarzach pozostałych, którzy teraz czekali na swoje pieniążki.

___

zaynee: jesteś kurwa okropny

ljp: 🤕

zaynee: zdjęcie z neta?

ljp: nie jestem amatorem, to Photoshop

zaynee: na dupie se wytatuuj

ljp: spokojnie nigdy nie wytatuowałbym sobie niczyjego imienia, a tym bardziej byłej ❤

___

Chciałabym poznać waszą opinię na temat konwersacji, które staram się tworzyć jak najbardziej realistycznie. Co o nich myślicie? Prosiłabym o jakieś dłuższe wypowiedzi, żebym mogła to ulepszyć tak aby czytało się wam to jak najprzyjemniej!

meet up || ziam (+larry) || 01-19 ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz