Sabah evdeki bağırmalarla uyandım. Birden abim kapımı hızla açarak girdi odama. Abim "NE YAPTIN SEN" diye bağırdı. Başımdaki keskin ağrı ile yine ne yaptığımı düşünmeye başladım. Aklıma dün gece olanlar geldi. Eğer öğrendiyse işim biterdi.
"n-ne ya-yapmışım" diye kekelemeye başladım.
Sonra birden "BİR DAHA O ÇOCUKLA KONUŞMAYACAKSIN VE SENİ O OKULDAN ALIYORUM" diye bağırmaya başladı. Bencede almalıydı bi daha o Mark'ın yüzünü dahi görmek istemiyorum.
Abim çok kızmıştı. Onun bu sinirine karşı sadece "Peki" diyebildim. Benim cevabımı alınca hiç bir şey demeden odadan çıktı. Kapıyı kilitlemeyi de unutmadı.
Tüm gün odamda sadece oturdum, film izledim, uyudum, kitap okudum. Kapıyı ne zaman açacaklarını merak ediyordum. Pepper'ın beni kurtarması lazımdı.
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Akşam oldu artık acıkmaya başladım. Kapı açılma seslerini duyunca gülümsedim. Gelen kişi Pepper'dı. "Hadi gel akşam yemeği yiyeceğiz" dedi. Bir şey demeden hemen aşağıya koştum. Çok açtım.
Abim bana baktı sonra yeniden önüne döndü. Hiç bir şey demeden karşısına oturdum. Bir şeyler yedikten sonra Abim söze girdi.
"Melody sana biraz fazla bağırdım... Ama hak ettin. Sana özellikle gitme demiştim. Üzgünüm ama seni o okuldan alacağım cezanı çekmelisin" dedikten sonra nefes alıp devam etti "seni normal bir liseye vermicem ama özel okula da vermicem"
Ne demek yani yoksa evde eğitim mi alıcaktım? Buna aska izin veremem.
Kısık bir sesle "Evde eğitim mi alacağım" dedim.
Abim her zamanki tatlı gülümsemesiyle "Seni bilim ve teknik okuluna vericem yarın gidip kaydını yaptırıyorum" dedi. Nasıl yani gerçekten mi? Daha kötüsünü beklerdim. Derin bir oh çektiktende 'bunu da atlattım' dedim içimden...
Yatmak için hazırlık yapıyordum. Maske yaptım, yarın giymek için bir şeyler hazırladım, yatağıma yatıp yarın neler olabilceğini düşünürken uyuya kaldım...
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PETER PARKER (askıda)
ФанфикTony Stark'ın kız kardeşi Melody Stark ve Peter Parker... ▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎ Aklıma gelen kötü fikirle Peter'a döndüm. Peter "Melody. Pek-pek iyi hissetmiyorum" gözlerim kocaman açıldı. Abim "bi şey yok" diye sakinleştirmeye çalıştı. Pet...