26. Bölüm: Dönüş ve Ölüm

974 71 46
                                    

"Melody hadii kalk"

Gözlerimi araladım. Abim ve Steve bana bakıyordu. Başımda bir sızlama hissettim ama çok takmadım çünkü şuan daha büyük problemlerimiz var. Hızlıca abimin bana uzattığı eli tutup kalktım.

Açık bir yere doğru yaklaştık. Orda Thor dışarıdaki Thanos'a bakıyordu. Thor'un yanına geçtik. Dördümüzda ona dönüktük.

"Taşlar nerede" dedim.

"Bunların altında bir yerlerde. Tek bildiğim onda olmadığı" diye cevapladı abim.

"O zaman öyle kalsın" dedi Steve.

"Tuzak olduğunu biliyorsun değil mi?" dedi Thor.

"Evet, pek umrumda değil" Tony.

"İyi yeterki hepimiz aynı fikirde olalım" dedi Thor.

Gök gürlemeye başladı. Thor yapıyordu. Bir eline Fırtına Kesici diğer eline Mijolr geldi. "Bu sefer onu layıkıyla öldürelim.

Aynı anda ona doğru yürümeye başladık.

"Başarısızlığınızla yaşayamadınız. Bu sizi nereye getirdi. Bana tabi ki. Yaşamın yarısını ortadan kaldırınca kalanı gelişecek sandım. Ama anladım ki bu imkansızmış. Geçmişi hatırlayanlar olduğu sürece gelecekte olabilcekleri kabullenemeyenler daima olacak. Direnicekler" dedi.

"Evet hepimiz çok inatçıyız" dedi abim.

"Size minnettarım. Çünkü artık ne yapmam gerektiğini biliyorum" diyerek ayağa kalktı. "Bu evreni en küçük atomuna kadar paramparça edicem. Sonrada neler kaybettiğimden habersiz, sadece kendine verilenleri bilen yaşamlarla dolu yeni bir evren kurucam. Minnettar bir evren"

"Kan içinde doğan" dedim.

"Bilmicekler. Çünkü hayatta olmucaksınız" bunu diyince Thor bağırdı ve saldırmaya başladı. Bizde saldırmaya başladık.

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Thanos'a doğru hızlı hızlı koşup ona saldırdım. Tam boğazına hançeri geçireceğim sırada beni tuttu ve ona doğru atılan mijolr bana geldi karnımda bir titreşme hissettim. Gözlerim karardı. Thanos beni bir kenara fırlattınca daha çok canım acıdı. Gözlerimi kapayıp çığlık attım. Benim çığlığımın arkasında Thanos'un bağırma sesleri gelince ne olduğunu anlamadım ve gözlerimi açtım. Thanos havada asılı bir şekilde duruyordu ve bende ellerimi ona uzatmıştım. Abime baktım o da bana hayret içinde bakıyordu. Neler olduğunu anlamadım. Thanos'u ben mi havada tutuyordum yani. Kendimi yorulmuş hissettim ve o anda Thanos yere indi. Bana bakıyordu ki kafasına mijolr yedi.

Thanos Thor'u yumruklamaya başladı. Ben ise hâlâ az önceki olanları düşünüyordum. Ne yapmıştım ben. Koskoca Thanos'u temas etmeden kaldırmıştım...

Thanos Thor'u sıkıştırmıştı. O sırada mijolr havalandı ve Thanos'un kafasına geldi. Mijolr'ın geti gittiği yere bakınca ağızım açık kaldı. Mijolr'ı Steve tutuyordu. Ahh bu gün bir sürü garip olay yaşamaktan sıkıldım artık.

Thor Steve bakarak "biliyordum" dedi.

Ben ve Steve aynı anda Thanos'a saldırdık. Steve mijolr'ı kullanıyordu bende az önce yaptığım şeyi tekrar yapmaya çalışıyordum ama sonuç hiç bir şeyin olmamasıydı. Thanos beni bir hareketle fırlattı. Yorgundum kalkacak halim kalmamıştı.

Çok geçmeden Steve de yanıma düştü. Kalkanı parçalanmıştı. Şaşırmadım bu gün olanlardan sonra hiç bir şey beni şaşırtmaz.

"Zafer şiddet ve ölümle dolu. Hayatımda kişisel bir şey olmadı. Ama itiraf edeyim inatçı, sinir bozucu küçük gezegeninize yapmak üzere olduğum şeyden çok ama çok keyif alıcam" dedi Thanos. Ve karşıdan mavi ışıklar çıkmaya başladı. Thanos'un ordusu gelmişti. Steve zorluklarla ayağa kalkmaya çalıştı.

PETER PARKER (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin