3. Bölüm: Okulda İlk Gün

3.1K 195 8
                                    

Heycanla uyanıp elimi yüzümü yıkadım. Dün gece hazırladığım kıyafetleri çıkardım.

Biraz makyaj yaptım ve Pepper odama geldi "Hazır mısın? Abin de seninle gelecekmiş" dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biraz makyaj yaptım ve Pepper odama geldi "Hazır mısın? Abin de seninle gelecekmiş" dedi.

"Tamam ben hazırım" diyip aşağıya indim. Happy kapıda bekliyordu. Gidip selam verdim oda bana selam verdi. Bir kaç dakika sonra abim geldi. Gülümsüyordu. Ne kadar kızsamda abimi her şeyden çok seviyorum.

Evet, işte geldik. Çok heyecanlıyım. Ya beni dışlarlarsa. Dışlamaları normalde olsa önemli değil çünkü gelip geçici insanlar ama aynı okulda olacağız. İlla arkadaşım olmalı. Arabada dışarıya bakmış hayallere dalarken abim bir anda "Melody!" diye bağırdı.

İstemsizce sıçradım ve abime dönüp "Efendim" dedim.

"İnmeyecek misin?" diyip güldü. Sonra beraber arabadan inip okula doğru ilerlemeye başladık. Yürürken abim bana sarılıp her zamanki muhteşem gülümsemesiyle bana baktı bende ona aynı şekilde gülümsedim. Herkes bize şaşkınca bakıyordu. Koskoca Iron-man okula gelmişti tabi.

Okulun içine girince müdürün odasına girdi abim. Ben kapıda durdum.

Birkaç dakika sonra odadan bir kadın çıktı ve saf bir gülümsemeyle "Melody içeriye gelir misin?" dedi. Hiç bir şey demeden içeriye girdim.

Müdür beni biraz süzdü ve "Okulumuza hoşgeldin Melody" dedi. Bunun için mi çağırdı beni. Bende bir şey dicek sandım. Bozmadan "Hoş buldum" dedim.

Abim ile birlikte çıktık. Abim bana döndü. "Melody, buraya gelmek istemediğini biliyorum ama mecburum bir daha o çocuğu görmeni istemediğim için okul değiştiriyorsun seni özel okula da verebilirdim ama burası evden kaçmanın cezası bunları unutma. Bunları söylüyorum çünkü benden nefret falan etmeni istemiyorum" dedi başta ciddiydi ama sonlara doğru her zamanki gibi ciddiliğini yitirdi. Abim işte hep böyledir.

"Senden neden nefret edim sen benim abimsin" diyip sarıldım.

Bir kaç dakika sonra zil çaldı. Abime son kez sarılıp hangi sınıfa gideceğimi öğrendim. Sınıfı aramaya başladım.

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

PETER PARKER (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin