14. Bölüm: Parti

1.3K 95 0
                                    

Eve geldim. Neden mi eve geldim çünkü Pepper beni aradı ve kesinlikle dönmemi ve abimin tamamen saçmaladığını söyledi çok ısrar edince gelmek zorunda kaldım hem daha fazla Peterlarda kalmak istemiyordum.

Hemen odama çıkıp giyebilceğim bir şeyler bakmaya başladım. Ben Melody Stark'ım en güzel ben olmalıyım. Bir kaç şey çıkardım. Yatağımın üstüne koydum hepsini.

"Pöff neden daha önceden giyeceğim şeyleri hazırlamıyorum ki" diye söylenirken içeriye Pepper girdi.

"Parti mi var" dedi. Pepper'ı sevmemin sebeplerinden biride aklımı okuyomuş gibi olması. "Yardıma ihtiyacın da var dimi" dedi sonrada. Gülüp yanıma yaklaştı. Biraz baktıktan sonra üstüme mavi dizlerimde biten omuzları açık bir elbise tuttu. Biraz baktı.

"Bu olabilir aslında"

"Saçmalama Pepper bunu asla giymem" dedim ve alıp geri yatağa koydum.

Bayadır kıyafet bakıyoruz ama olmuyo beğenemiyorum. "Öff olmuyo işte gitmiyorum partiye gidersemde pijama ile giderim bu ne yaa hiç bi şey yok" diye sızlanmaya başladım.

"Hayır sende bir şey yok daha benim dolabıma bakmadık tatlım" diyince gözlerim kocaman oldu. "Ve şuan tam senlik bir elbise geldi aklıma" dedi ve ben bir şey diyemeden hemen odadan çıktı.

Pepper elinde bordo bir elbiseyle geri döndü. "Buna bayılacaksın" diyip elbiseyi gösterdi. Çok güzeldi. Pepper'a kocaman sarıldım ve yanağını öptüm.

"Teşekkür ederim" dedim şirince.

Alıp hemen elbiseyi giydim. Çok güzeldi ve bana da çok yakıştı.

Tamam benim yaşıma göre biraz abartılı olabilir ama çok güzeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tamam benim yaşıma göre biraz abartılı olabilir ama çok güzeldi.

Elbiseye uygun çanta ve ayakkabıda bulduktan sonra sıra makyaj yapmaya gelmişti. Pepper 'istersen ben yapim' dedi ama kabul etmedim. Çünkü kafamda harika bir fikir vardı...

Sonunda makyajımda bitti. Çok güzel olmuştum. Saatte 19.45 ti. Şimdi oturup Leon'un gelmesini beklicem bide.

Aşağıya indim. Abim ve Pepper oturuyordu. Hâlâ abimle tam barışmış değildik. Abim beni gördü ve gözleri kocaman oldu. Ama fark ettirmemeye çalışarak Pepper'a geri döndü. Bende gözlerimi devirdim. Ve onun oturduğu koltuğa oturdum. Ama koltuk kocaman olduğu için çok uzaktık. O bir uçta ben bir uçta. Sonra Pepper sahte bir öksürükle abime bir şeyler söyledi.

"Melody de çok güzel olmuş dimi Tony!" Dedi abimde evet diye mırıldandı.

"Ona çok güzel olduğunu söylemek istiyorsun dimi Tony" dedi Pepper ve abime ölümcül bakışlar attı.

"Üff. Güzel olmuşsun" dedi. Yüzüme bile bakmadan. Pepper'ın "TONY!" diye bağırmasıyla sıçradık ikimizde.

"Tamam çok güzel olmuşsun" dedi abim. Bana baktı bu sefer. Bana baktıktan sonra biraz daha baktı ve devam etti "Cidden çok güzel olmuşsun. Melody bak ben sana zarar gelir diye çok korktum anla beni" dedi bunu içten demişti ve abimi ilk defa böyle görüyordum. Sonra bana yaklaşıp sarıldı. Bende ona sarıldım. Bu hayatta en çok sevdiğim kişi oydu. O benim herşeyimdi. Anne ve babamı fotoğraflar dışında bilmiyordum. Abim bana babalık, annelik ve abilik yapmıştı bunca yıl. Ona asla küsemezdim zaten. Sonra kapı çaldı. Pepper kalktı.

"Ben bakarım" dedi. Ve kapıya doğru yürüdü. O sırada abimde bana dönüp

"Aslında seni biz bırakabilirdik" dedi. Evet klasik Tony Stark kıskançlık saatleri. "Teşekkür ederim abicim ama gerek yok" dedim alayla. O sırada Leon içeriye girdi. Abim ona pis pis bakarken Pepper onu dürttü.

"Çok geç kalırsanız canınızı okurum" dedi ama bunu Leon'un gözlerinin içine bakarak söylemişti. Leon korkmuş görünüyordu. Ortamı sakinleştirmek için hemen Leon'u alıp evden çıktım.

"Görüşürüz ev halkı" diye bağırdım ve evden çıktık.

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Partiye geldik. Daha Peter ve Liz gelmemişti. Nerdelerdi acaba. Ben bunları düşünürken Leon "İyi misin Melody" dedi ona döndüm.

"E-evet" dedim ama iyi değildim. Ve içeriye Liz girdi. Ama Peter yoktu. Yoksa beraber gelmediler mi? Dedim ve içeriye Peter girdi. Yine ben ve hayal kırıklığı.

Peter'a uzak değildim "Peter" diye bağırdım ama bakmadı bile. Peter Liz'in yanına gitti. Liz ona gülümsüyordu.

Çok yakınındaydım beni duymamış olması çok anlamsızdı. Belkide beni duymak istemiyo.

Öff hayır buna izin veremem olmaz. Onları daha fazla beraber görmek istemiyorum. Leon'a hiç bir şey demeden koşarak çıktım.

Onu seviyor muyum? Hayır. Ama neden kıskanıyorum ki. Gözlerim dolmaya başladı. Ben hâlâ koşuyordum. Leon'a ayıp oldu ama yarın ona açıklarım. Daha fazla orda duramazdım.

__________________________

Stark kulesine Happy'nin yanına geldim. Kendimi üzgün hissediyordum. Kafam dağılsın diye buraya geldim. Zaten taşınıyorduk. Az sonra bende giderim son bir kez gelmek istedim buraya. Çocukluğmun yarısı burda süper kahramanlarla geçmişti. Her çocuk bu kadar şanslı olamazdı. Koltuğa yayılıp oturdum.

Telefonumu elime aldım. Leon'dan 5 cevapsız arama ve Ned'den 14 cevapsız arama. Bir şey mi olmuştu yoksa. Ned beni asla bu kadar çok aramazdı. Hemen Ned'e geri döndüm.

TELEFON KONUŞMASI
Melody: Ned bir şey mi oldu niye aradın

Ned: Melody Liz'in babası o kötü adammış

Melody: nE?

Ned: evet şimdi Peter onun peşinden gitti.
ARAMA BİTTİ

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

PETER PARKER (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin