8. Bölüm: Benzin İstasyonunda

2K 104 24
                                    

Sabah uyandım. Bu gün akademik decathlon vardı. Hemen elimi yüzümü yıkadım ve kıyafet baktım. Güzel bir şeyler buldum ve giydim.

Daha çantamı hazırlamamıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha çantamı hazırlamamıştım. Hızlı hızlı bir tane pijama takımı bir tanede günlük kıyafet koydum. Hiç bir zaman yanımdan ayırmadığım sportif kıyafetleride tıkıştırdım. Çantama en son ne eksik diye bakarken makyaj malzemelerimi unuttuğumu fark ettim hemen onlarıda bir köşeye koydum ve çantamı kapattım.

Aşağıya indim. Evde yine kimse yoktu. Avengers binası taşındığı için Pepper ve abim evde çok durmuyorlar bu sıralar. Her neyse kahvaltılık bir şeyler atıştırdım ve yola çıktım. Bu gün beni Happy götürmedi çünkü onunda işleri vardı. Yürüyerek gitmeye başladım.

Otobüsün önüne geldiğimde Ned ve bir kaç kişi daha vardı. Hemen Ned'in yanına gittim. Biraz konuştuk. Bir gün buluşup lego ölüm yıldızını yapıcaktık. O sırada karşıdan koşarak gelen bir Peter gördüm. Hafif tebessüm ettim.

Herkes Peter'ın gelmesine şaşırdı. Sonra Peter lafa girdi "Ya düşündüm de takıma geri dönebilirim" dedi. Takıma baktım ve sonra arkadan Flash geldi Peter'ın üstüne yürüyerek.

"Asla olmaz öyle vazgeçince kafana esip hadi ben döndüm demek yok!" dedi gıcık şey. Her şeye karışıyor nefret ediyorum ondan. Sonra öğretmenimiz geldi ve Peter'ı takıma geri soktu. Flash ise birinci yedeğe gitti.

Yolda Liz bizi çalıştırıyordu. Liz resmen Peter'a yavşıyodu çok sinirimi bozuyordu o kız. Sonra Peter'ın telefonu çaldı. Arayan Happy'di. Peter arkaya doğru giderken banada 'gel gel' dedi.

Peter ve Happy'nin konuşması...
Peter: alo
Happy: ekranıma uyarı düştü New york 'ta değil misin?
Peter: yok bir şey sadece okul gezisi. Bak Happy iznim olmadan beni takip ediyorsun ya bu özel hayatın gizliliğine müdahaleye giriyo

Ned takip cihazını gösterdi bizde birilerini takip ediyorduk Ned haklıydı. Ned'in bu hareketine çok güldüm. Peter ona "bizim ki başka" dedi daha fazla gülmeye başladım bu ikisinin diyalogları çok komik oluyor. Happy bizim ki başka dediğini duydu.

Happy: neymiş başka
Peter: sadece akademik decathlon önemli bir şey değil
Happy: hey hey ona ben karar veririm. Önemli bir şey değil gibi ama unutma seni izliyorum
Dedi ve kapattı...

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Otele geldik. Ned ve Peter beraber kalıyorlardı. Ben kendime özel oda istemiştim. Hem zaten sadece oraya yatmaya gidicem diğer zamanlarda Peter ve Ned'in odasında olacaktım. Peter "Hemen eşyalarını koyup bizim odaya gel" dedi.

"Tamam" diyip odama çıktım. Eşyalarımı yerleştirip Peter ve Ned'in odasına geçtim zaten odalarımız yan yanaydı.

Odanın kapısını tıklattım sonra kapıyı Peter açtı "Hoş geldi Melody" dedi ve kapıyı tam açtı. İçeriye girip yatağa atladım.

PETER PARKER (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin