Gözleri zümrüt yeşili saçları ise siyahtı."Abim mi ?" Dedim.
"Evet" dedi.
"Ben anneme benziyormuşum sadece" dedim.
"Aynen gözlerin ve saçların hep annem. Zaten hep diyordu. Sen ona benziyecektin. Çünkü abim ve ben ona benzememiştik" dedi.
Gözlerinden yaşlar süzülmüştü.
Göz yaşlarını silmiştim.
"Telefon sende kalsın. Fotoğrafları videoları falan zaten artık ona ihtiyacım kalmadı" dedi.
"Yiğit büyüdüğünde o kullanır bu telefonu" dedim.
"Hadi bakalım artık siz gidin bende dinleneyim" dedi.
Başımla onaylamıştım.
"Yine geliceğis anne tamam mı ?" Dedi yiğit.
"Tamam anneciğim. Sende bana söz ver. Teyzeyi üzmek yok. Ve ona da tabi oda izin verirse anne de tamam mı ?" Dedi ablam.
"Tamam sös" dedi yiğit.
"Hadi gidelim sende dinlen" dedim.
Başıyla onaylamıştı.
Doğukanlarla beraber çıkıp oradan uzaklaşmıştık.
Danışmaya geçip numaramı vermiştim.
Eyer bir şey olursa beni aramalarını söylemiştim.
Hastaneden çıktığımızda arabaya binmiştik.
Doğukan arabayı çalıştırıp hastaneden uzaklaşmaya başlamıştık.
Eve geldiğimizde yani anne ve baba dediğim kişilerin evine geldiğimizde derin nefes almıştım.
"Yiğit şimdi eve girdiğimizde seni oğlum olarak söyliyeceğim sende bana anne diyeceksin tamam mı ? Babanı sorarlarsa da hiç tanımadığını söyle ben bir şeyler uydururum" dedim.
"Tamam" dedi.
Arabadan inmiştim.
Yiğit'i de indirdiğimde doğukanla beraber eve doğru ilerledik.
Kapıyı çaldığımda kapıyı hizmetçi olan elmas abla açmıştı.
İçeriye girdiğimde aile üyeleri yemek odasında oturuyorlardı.
Yiğitin elini tutup beraber yemek odasına girmiştik.
"Canım bu çocuk kim?" Dedi esilla annem.
"Size söyleyemedim ama artık vakti geldi dün konuşamadık zaten. Bu yiğit benim oğlum" dedim.
"Kayra!" Dedi babam uyarır tonda.
"Size söyleyemedim. Lisede tanıştığım ve aşık olduğum kişiyle beraber oldum. O beni terk edince bende bu ülkeyi terk etmek istedim. O yüzden amerikaya gittim. Yiğitte orda doğduğunda hem yiğite baktım hemde okudum" dedim.
"Ne yani şimdi yiğit senin oğlunsa ayyy benimde yeğenim mi?" Dedi kayla mutlulukla.
"Evet" dedim.
Yiğit onlara görünmemek için arkama saklanıyordu.
"Kızım bize neden söylemedin?" Dedi annem.
"Nasıl söyleyebilirdim ki size ? Söylesemde yiğit'i aldırmak istiyecektiniz" dedim.
"Kayra saçmalama biz neden bunu yapalım. O senin oğlunsa benimde yeğenim buna kesinlikle izin vermezdim!" Dedi abim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH ATEŞ ÇETESİ
Romance"Abla! Abla uyan!" Diyerek yüzüne vurmaya başlamıştım. Yavaş yavaş gözlerini açmıştı. "Çok şükür" dedim. "Kay...kayra" nefes almıştı. "Yi...yiğit'e iy..iyi ba..bak. Se...seni se..seviyorum ka..kardeşim" yavaş yavaş gözleri kapanmaya başlamıştı. "Hay...