"Kayla sen manyak mısın? Oda öyle pat diye girilir mi ya ?" Dedim isyanlı sesimle."Kızım ben ne bileyim sizi böyle yakalıyacağımı ya" dedi kayla arkasını dönmüştü bize.
Derin nefes alıp yataktan kalkmıştım.
"Kayla yanlış bir zamanda yakalamadın kardeşim yani bir şey yapmıyorduk. Hadi sen git bizde şimdi geliyoruz" dedim.
Kayla hemen odadan çıkıp kapıyı kapatmıştı.
Oflayıp doğukan'a dönmüştüm.
"Çok yorgunum" dedim isyan ederek.
"Hadi üzerini giyin de aşağıya inelim" dedi doğukan.
"Arkanı dön" dedim.
Başıyla onaylayıp yataktan kalkmıştı.
Komidinin üzerinde dün akşamki tişörtünü alıp bana arkasını dönmüştü.
Hemen altıma bir eşortman alıp giymiştim.
Geceliğimi çıkartıp üzerime rastgele bir tişört alıp giymiştim.
Doğukan'a döndüğümde hâlâ bana arkası dönüktü.
"Hadi inelim" dedim.
Bana döndüğünde başıyla onaylamıştı.
Beraber odadan çıkıp aşağıya inmiştik.
Şu anda o kadar uykusuzdum ki sanki gece beşik sallamıştım.
Yemek odasına girdiğimizde sadece bayanlar vardı masada ve sohbet ediyorlardı.
Doğukanla boş yere geçip oturmuştuk.
"Günaydın" dedim uykulu sesimle.
"Kızım ne oldu böyle uykusuz uykusuz?" Dedi annem sorarcasına.
"Hiç anne dün gece pek uyuyamadım da" dedim.
Elime su dolu bardağı alıp su içmeye başlamıştım.
"Ne yaptınız acaba dün gece ikinizde uykusuz uykusuz" dedi gülseren abla.
İçtiğim su boğazımda kaldığında öksürmeye başlamıştım.
Doğukan sırtıma vurduğunda derin nefes alıp doğukan'a bakmıştım.
Ne yaptınız derken?
Ne kastettiğini anlayınca sertçe yutkunmuştum.
Yanaklarıma bir sıcaklık vurmuştu.
"Siz yanlış anladınız. Ben yani benim uyku problemlerim var biraz. O yüzden uyuyamadım" dedim.
"Ayy kızım bunda utanıcak ne var. Burda kadın kadınayız. Oda senin eşin sonuçta" dedi gülseren abla.
"Yapma gülseren kızımı utandırma yapmışlarsada bundan bizene?" Dedi annem.
"Ayy tamam canım bıraktım hadi yemeğinizi yiyin de alışverişe çıkalım. Annenle dün akşam baya uzun bir sohbetimiz oldu. Yarın akşam size bir düğün yapmayı planladık. Onun için de gelinlik falan bakalım size" dedi gülseren abla.
"Ahh ama biz bu gün yiğitle lunaparka falan gidicektik" dedim.
"Aa kızım sonra gidersiniz acelesi yok ya. Alışverişi yaptıktan sonra gidersiniz" dedi annem.
"Peki anne siz nasıl uygun gördüyseniz bizde size uyarız dimi hayatım" dedi doğukan.
"Şey tabi hayatım. Hem yiğit'in bir kaç eksiği vardı onlarıda almış oluruz" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH ATEŞ ÇETESİ
Romance"Abla! Abla uyan!" Diyerek yüzüne vurmaya başlamıştım. Yavaş yavaş gözlerini açmıştı. "Çok şükür" dedim. "Kay...kayra" nefes almıştı. "Yi...yiğit'e iy..iyi ba..bak. Se...seni se..seviyorum ka..kardeşim" yavaş yavaş gözleri kapanmaya başlamıştı. "Hay...