7.BÖLÜM 🖤SANA OLAN AŞK'IM🖤

477 18 2
                                    





Doğukanla beraber geçip ikili koltuğa oturmuştuk.

"Ee sizde burda mı kalıcaksınız malum saate geç oldu?" Dedim sorarcasına.

"Evet canım biraz rahatsızlık vericeğiz size ama babanlar bırakmadı bizi" dedi gülseren hanım.

"Ah tabikide. Ne rahatsızlığı hiç önemli değil" dedim.

"Abla o zaman biz gelde misafirlerimizin yataklarını açalım ha ne dersin?" Dedi kayla.

"Tabi kaylacığım" dedim.

Kayla ile beraber kalkıp misafir odasına geçmiştik.

Yeni çarşaf sermiştik.

"Abla bir şey sorucağım ama bana yalan söyleme!" Dedi meraklı sesiyle.

"Buyur sor bakalım" dedim.

"Doğukan abiye aşık mısın?" Dedi pat diye.

"Ya kayla saç...saçmalama o nerden çıktı şimdi" diyerek gözlerimi kaçırmıştım.

"Abla herkes'e yalan söyleyebilirsin ama bana asla! Gözlerini kaçırmandan anladım. Sen doğukan abiye aşıksın!" Dedi kayla.

Derin nefes almıştım.

"Benim ona aşık olmamın ne önemi varki kayla. O beni sevmiyor ki" dedim.

"Sen harbi aptalsın" dedi kayla.

"Ne ?" Dedim.

"Abla kim senin yalandan eşin olmak ister ki ? Ya da doğukan abinin o söylediği sözleri söylerkenki sana bakışları. Bunları sana başka bir erkek söyleyemezdi! Aşkla senin gözlerine bakamazdı. Tabi eyer seni gerçekten sevmiyorsa!" Dedi kayla.

"Kayla saçmalama kendi ağzıyla söyledi başka birini seviyor. Sadece onları inandırmak için öyle söyledi" dedim.

"Sen böyle salak olmaya devam et abla. Sahranın demesi gibi bir bakmışsın doğukan abi ellerinden uçup gitmiş" dedi kayla.

Arkasını dönüp odadan çıkmıştı.

Bende beklemeden odadan çıkmıştım.

Belkide kayla haklıydı!

Ama onların bilmediği bir şey vardı!

Doğukan zaten benim ellerimde değildi nasıl ellerimden uçup gidicekti ki?

Derin nefes almıştım.

Sahte gülüşümü tekrar yüzüme yerleştirmiştim.

"Odanız hazır gülseren abla uyumak istediğinizde odanıza geçersiniz" dedim sahte gülümsememle.

"Sağolun canım" dedi gülseren hanım.

Doğukan'ın yanına geçip oturmuştum.

"Anne ben artık uyuyorum size iyi geceler efendim. Sabah erken kalkmam gerekiyor bu yüzdende erken uyumam gerekiyor. İzninizle iyi geceler" dedi abim.

Doğukan'a baktığımda oda bana bakıyordu.

"Ah tabi oğlum izin istemene gerek yok. Bizde zaten şimdi uyumaya geçeriz. Sende uyuyabilirsin" dedi gülseren hanım.

"Bizde o zaman kalkalım dimi hayatım sen zaten zor uyuyorsun bizde anca uyuyabiliriz" dedi doğukan.

"Tabi hayatım. İzninizle efendim" dedim gülümseyerek.

"İyi geceler canım" dedi gülseren abla.

Doğukanla beraber kalkıp oradan ayrılmıştık.

SİYAH ATEŞ ÇETESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin