6.BÖLÜM 🖤KALPLERİMİZ BİR OLDUĞU SÜRECE...🖤

507 17 1
                                    





Sen kim köpek benim kocama bakmak ya.

'Kayra sakin doğukan senin gerçek eşin değil!' Diyerek bağıran iç sesimle derin nefes almıştım.

Haklıydı!

Doğukan gerçekten de eşim değildi.

Ve sanırım olmayacaktı da.

"Ee oğlum düğünü ne zaman yapıcaksınız ?" Dedi gülseren hanım.

"Biz zaten evliyiz hanım efendi" dedi doğukan.

"Öyle şey mi olur oğlum. Burda da bir düğün yapmalısınız" dedi gülseren hanım.

"Ah tabi efendim. Annemlerle musait olduğumuz bir gün kesinlikle düğün yaparız siz merak etmeyin" dedi doğukan.

"Neyse gülseren gel biz başka odaya geçelim gençlerde burda dursunlar" dedi annem.

Gülseren hanım ve annem odadan ayrıldıklarında abim, kayla, sahra, doğukan, yiğit ve ben kalmıştık.

Biraz sessizliğin ardından sessizliği sahra bozmuştu.

"Parmağınızda da yüzük yok siz nasıl evlisiniz ?" Dedi sahra.

Doğukan gülümseyip elimi tutmuştu.

Ona baktığımda.

"Bizim parmağımızda yüzük olmasına gerek yok! Kalplerimiz bir olduğu sürece parmaktaki yüzüğün bir anlamı kalmıyor benim için" dedi doğukan.

Elimin üzerini öpmüştü.

Yanaklarım kızarmıştı bunu hissedebiliyordum.

Başımı eyip gülümsemiştim.

"Senin için önemi olmaya bilir ama senin gibi yakışıklı ve evli bir adam'ın dışarıda yüzüksüz dolaşması kötü sonuçlar doğurabilir" dedi sahra.

Bakışlarımı kaldırıp sahraya bakmıştım.

Resmen doğukan'a yiyecek gibi bakıyordu.

Derin nefes almıştım.

"Niye sahracım. Ben eşime güveniyorum. Hem eşimin dışardaki kızlara bakıcağınıda sanmıyorum. Benim gibi güzel bir kadın'a sahip olduktan sonra dışardaki paçozları napıcak ki?" Dedim.

"Kayra vurdu ve gol oldu" diyerek mırıldanmıştı kayla.

Sadece ben duymuştum.

"Orasını bilemem canım ama bence bu kadar çok güvenmemelisin. Sonuç olarak ben eşini bu halde dışarıda görsem bekar sanar ve sarkıntılık ederim. Sonuçta böyle yakışıklı adamlar pek fazla yok! Sonra bir an gelir bir bakmışsın eşin ellerinin arasından kayıp gitmiş" dedi sahra.

Gülmüştüm.

Ciddi anlamda bu kız kafayı yemişti.

Sen kimsin ki kızım benim sevdiğim adam'ı elimden alıcaktın hayırdır ya ?

"Bunda gülünücek ne var ki kayra?" Dedi sahra.

"Tatlım sen hala farkına varamadın galiba. Gördüğün üzere bu eller benim. Onda olan herşey benim! Bu eller benden başkasını tutamayacak kadar bana bağlı! Bu görmüş olduğun siyah gözleri benden başka bir kadın göremiyecek kadar kör! Sen hala diyorsun ki ellerinden uçup gidicek öyle mi ? Kusura bakma tatlım ama bu siyah gözler benim! Onda olan herşey gibi. O bahsettiğin kızlar da anca avuçlarını yalarlar" diyerek bütün kelimelerimin üzerine bastıra bastıra söylemiştim.

Harbiden çok sinir olmuştum.

Dışarda görse sarkarmış hah sen kimsin be ?

Çok kıskanmıştım şuanda.

SİYAH ATEŞ ÇETESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin