Bölüm 10: Steve ve Herobrine

115 6 3
                                    

     Steve yanıma ışınlandı. O sırada Katman Kayasından oluşturduğumuz tuzaktan bir ses yükseldi. "Steve, bir gün seni tamamen ele geçireceğim!"

    Komut bloğu ile Herobrine'ı yok edebilirdik.  Büyücü yeni komutlar yazarken Herobrine da Katman Kayasını kırmaya çalışıyordu. Komutlar bitince Büyücü, Steve'i çağırdı. Steve de şalteri aşağı indirdi. Şalter aşağıya indiği anda Witherlar yok oldu. İksiri aldığımız kale de yok oldu ve yakındaki yerler yeniden yeşillendi. Etrafı izledik ve etraftaki  değişikliklere göz gezdirdik. Komut bloğu ile Herobrine'ı yok edebilirdik.  Büyücü komutları yazarken Herobrine da Katman Kayasını kırmaya çalışıyordu. Komutlar bitince Büyücü, Steve'i çağırdı. Steve de şalteri aşağı indirdi. Şalter aşağıya indiği anda Katman Kayalarının içinden gelen ses kesildi.

      O anda herkes Katman Kayalarına bakıyordu. Büyücü, yeni komutlar yazdı ve Katman Kayaları silindi. O sırada havaya şeffaf bir şey yükseldi. Büyücüye de gösterdim. O da gördü. Sanırım komutları yanlış yazmıştı. Herobrine'ı yok etmemiş, onu bir hayalete çevirmişti! Büyücü, onun şu anda bir şey yapamayacağını fakat en kısa sürede onu yok etmemiz gerektiğini söyledi. Moralini bozmamak için Steve'e hiçbir şey söyleyemedim...

      Böylece Herobrine'ı etkisiz hale getirmiş olduk. En azından bunu yaptık. Bir süre de olsa rahatlayabilecektik. Ne yazık ki köye döndükten sonra çok kötü bir şey oldu. Bir yağmacı grubu köye saldırıyordu! Hepsine saldırdık, kaçarken arbaletlerini düşürdüler. Bazılarının zırhları düştü, bazılarının da flamaları düştü. Onları takip ettik çünkü kaçtıkları tarafta bir yağmacı kulesi olabilirdi. Gizlice takip ederken gördük ki, tahminimizde yanılmamıştık! Bir sürü yağmacı ve bir yağmacı kulesi vardı.

Minecraft Herobrine'ın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin