Tüm olay bu tamam mı, herkes kendi çizgisini bilecek. Yeter artık, canları çok yandı.
Geçen yıl ki Melon'da bize dağılma sürecine girdiklerini ağlayan ağlaya anlatan çocuklarım hala gözlerimin önünde.
Onlar daha da battıklarını hissediyorlar. Bunu hissettiren ÖZEL ALANLARINA İHLAL, SAYGISIZLIK VE DAHASI!!
Kusura bakmayın sertçe konuşacağım. Umrumda bile değil üstünüze alınıp alınmadığınız, çünkü bu şarkı beni derinden sarstı.
Çocuklar, yukarıda da denildiği gibi fazla dipte hissediyorlar kendilerini, o kadar sıkılmışlar ki.
Ama onları tekrar oradan çıkaracak olan kişiler de yine biziz.ŞUAN ÇOCUKLARININ CANI YANMIŞ SİNİRLİ ANNE MODUNDAYIM.
HER SEFERİNDEN SÖYLÜYORUM.ÇOCUKLARIMI SALIN ALLAH AŞKINA.
En basitinden, BIRAKIN SEVGİLİLERİNİN OLDUĞUNU RAHATÇA AÇIKLASINLAR.
SEOKJIN GELMİŞ 29 YAŞINA ÇOCUĞUN DAHA KIZ ARKADAŞI VAR MI YOK MU BİLİNMİYOR?
NİYE?
Çünkü BOKTAN* BİR SEKTÖR VE ONUN BOKTAN OPPACI SASAENG/NETİZENLERİ!Defolun fandomdan kurban olayım...
Zaten BigHit Line Distribution'a baktım bakmaz olaydım.
Koca şarkıda vokal Kralı Seokjin'e vere vere 05.6 saniye vermiş şerefsizler.ÇOCUK ZATEN ASKERE GİDECEK, BIRAKIN SESİNİ DUYALIM ALLAH AŞKINA AMACINIZ NE!?
HERKES BU GECE BİRLEŞMİŞ "NUR'U NASIL ÇIĞRINDAN ÇIKARIRIZ" PROJESİ Mİ BU?
Daha söyleyecek o kadar çok şeyim var ki; ama emin olun ben konuşmaya başlarsam kimse durduramaz.
Çok sinirliyim, herkese. Onlara bunları hissettiren herkese. Teker teker...
Aslan gibi oğullarımı hiçkimse üzemez.
Black Swan, tam da en ihtiyacım olduğun zamanda öyle bir ilaç gibi girdin ki hayatıma...
#BlackSwan
#Challenge
#WeAreInBlack
#WeAreBulletproof