4. Kapitola

641 30 6
                                    

Přišla jsem se západem slunce. Kluci na mě už netrpělivě čekali, ale Kakashi tam nebyl. Popravdě mi to bylo jedno. Kluci, který seděli u ohně, nervózně vyhlíželi kde jsem, protože jsem měla zpoždění. "Ahoj? Stalo se něco?" řekla jsem když jsem k nim došla. "Ne? Jen máš spát, máš pak hlídku s Kakashim. Jsou ty blbé hlídky po dvou," řekl napruženě Sasuke. "Ježíš a jo. No nic, tak dobrou," odvětila jsem a mávla na rozloučení. Zalezla jsem do stanu, převlékla se a zabalila jsem se do spacáku. Pořád mi vrtalo v hlavě proč se Kakashi chová jinak. Nevěděla jsem ani co se stalo minulou noc. Nevěděla jsem prakticky nic. Po chvíli přemýšlení se mi zavřeli oči.

Probudil mě Kakashi, nebo spíš mě probudil zip, když Kakashi vcházel do stanu. Podívala jsem se na něj. "Máme hlídku. Tak vstávej a pojď," řekl celkem naštvaně. Vylezla jsem ze spacáku. Moc jsem neřešila v čem jdu. Vylezla jsem ven v tričku a spodním prádle. Sedla jsem si vedle Kakasiho a tupě koukala do ohně. Chvilkama jsem zahlídla Kakashiho jak se culí. Když si začínáš, tak já budu pokračovat, pomyslela jsem si a opřela si hlavu o jeho rameno. Kakashi se na mě jen podíval a trochu se usmál. Opřel si hlavu o mou a poškrábal mě na hřbetu ruky. "Už si si vzpomněla nebo máš pořád okno?" zeptal se mě po chvíli. "Mám pořád okno, ale ty bys mi mohl říct co se včera stalo a.." "Myslím, že bude lepší když budeš mít okno," přerušil mě Kakashi a zvedl hlavu. "To je to tak tajného, když jsem u toho byla, ale nepamatuji si to?" řekla jsem a přitulila se blíž ke Kakashimu. Kakashi byl celkem zaskočen mým jednáním.

Po dvou hodinách mě začali bolet záda. Zvedla jsem hlavu a podívala se na Kakashiho. Celou dobu byl opřený loktama o kolena a koukal do ohně. Když jsem zvedla hlavu, tak se na mě hned otočil a ptal se. "Proč sis nenechala položenou hlavu?" "Bolí mě záda," Odvětila jsem a přemýšlela o lepší poloze. Kakashi si sedl rovně a protáhl se. V tu chvíli jsem viděla jeho klín. "Dovolíš?" řekla jsem a položila si hlavu do jeho klína, současně jsem i vyhoupla nohy na kmen dřeva a spokojeně oddechovala v Kakashiho klíně. Kakashi nejdříve zaskočeně koukal na mě, co to dělám, ale poté si sundal vestu a přikryl mě s ni. Pak si vzal knížku do pravé ruky, začal si číst a levou rukou mě jemně hladil ve vlasech. Prakticky mu bylo jedno co budu dělat, byl rád, že je semnou.

Po chvíli vylezl Sasuke ze stanu. Podíval se na nás takovým zvláštním pohledem, pak odešel. Kakashi ho pozoroval, ale potom se mu ztratil ve tmě. Trochu mě to zaskočilo. Kakashi mi zvedl hlavu a položil mi ji na kmen, vstal, a pak se rozešel za Sasukem. Po chvíli se ozval smích. Rychle jsem se zvedla a rozhlížela se po zbrani. Uviděla jsem kunai, který ležel u ohně. Rychle jsem ho popadla, "aspoň nějaká zbraň," řekla jsem si a nervózně se rozhlížela. V sekundový okamžik nepozornosti mi někdo zakryl oči, poté mě druhá osoba, o dost vyšší jak první, zvedla nohy a odnesli mě někam. Slyšela jsem jenom šum vody. No zachvíli jsem ji i ucítila. Ihned co jsem se vynořila z vody jsem si sundala pásku, kterou jsem měla na očích. Tak trochu mi mohlo dojít proč jsem vlastně slyšela smích. Kakashi se Sasukem stáli na břehu a smáli se. Byla jsem na ně celkem dost naštvaná, ale co jsem mohla, vylezla jsem z vody a hodila po těch blbech mokré tričko. Než se stihli zpamatovat, tak jsem byla ve stanu a převlékla se do normálního oblečení.

Vylezla jsem ze stanu ve stejnou chvíli jako ospalý Naruto. "Můžete mi laskavě vysvětlit, co to tu je za povyk?" řekl rozespale Naruto. "Ale nic, jenom tady Sakura dělá striptýz," řekl Sasuke a hned jak to dořekl dostal pohlavek od Kakashiho. "Klidni hormon mladej.." dodal k tomu naštvaně Kakashi. "Fajn, už jsem ticho.." řekl Sasuke a položil si ruku na místo, kde dostal pohlavek. Podívala jsem se na nebe a viděla jsem, že zachvilku bude svítat, tak jsem rychle pobalila věci ve stanu, a pak pozorovala nenápadně ze stanu kluky. Kakashi mi přišel takový jiný, přišlo mi, že v něm nevidím už jenom senseie, ale i normálního muže, který se chová jako malý děcko, ale to je vedlejší. Přišel mi strašně roztomilý. Začala jsem o něm opravdu přemýšlet jako o budoucím partnerovi. Nevím jak mě ta myšlenka napadla, ale znova mi začalo vrtat hlavou, co se vlastně stalo.

Kakashi řekl klukům ať se jdou sbalit, pak se rozešel k mému stanu. Nečekala jsem, že půjde zamnou, rychle jsem zazmatkovala a popadla první věc, aby nepoznal, že jsem je šmírovala ze stanu. Ano, rychle jsem vzala spacák, který jsem měla už složený. "Ehm neruším?" řekl Kakashi, když rozepínal stan. "Nene, v pohodě, jen si tady něco dodělám," řekla jsem, když jsem se snažila dělat zaneprázdněnou, ale to Kakashiho neodradilo, vlezl do stanu a koukal na mě. "Ehm, děje se něco? Že..že..jsem.." nestihla jsem ani dovykoktat větu, Kakashi si sundal masku, přiblížil se ke mně a přitáhl si mou hlavu k jeho. Naše čela se dotýkaly, on se smál a vypadal šťastně, jako kdyby na tuhle chvíli čekal celý život. "Pročpak mě šmíruješ, Kočko," řekl pološeptem a zadíval se mi do očí. Dokázala jsem z úžasu ze sebe dostat jen "já..já..ale..ehm.." jen se zasmál a poté mě dlouze políbil. Nevěděla jsem proč, ale byla jsem šťastná a odpustila jsem mu ihned ten incident, co se stal ráno. Bylo mi to už šumák, byl dokonalý a v tuhle chvíli jen můj. Když se odtáhl, tak jsem zůstala v šoku koukajíc na něj, pořád se mi honilo hlavou proč zrovna já, proč se mi to líbí, je to přece můj sensei, co na to řeknou kluci a co moje dlouholetá láska, Sasuke. Líbilo se mi to, ale cítila jsem se špatně. Po chvilce přemýšlení mě objal a špitl mi do ouška. "Už by jsme měli jít, kluci jsou už venku," naposled mě políbil a odešel. Po té chvilce přemýšlení jsem si začala spojovat co se stalo v osudnou noc.

Když jsem se trochu vzchopila, tak jsem vylezla ven, složila stan a sbalila ho. Poprvé jsme nebyla poslední při balení. Naruto, který byl pořád trochu ospalý nemohl najít svou čelenku. Takže jsme hledali všude. No nakonec ji našel, měl ji na dně batohu. Skoro odpoledne jsme vyrazili do Listové.

K branám Listové jsme dorazili se setměním. Byla jsme šťastná. Konečně jsem měla volno, protože mise byla určena pouze pro Naruta, Sasukeho a Kibu, tak jsem byla šťastná jako blecha. Přišla jsem domů, otevřela dveře a zase je rychle zavřela. Odložila jsem si batoh a šla jsem se rychle vysprchovat. Po krásné horké sprše jsem vylezla ven z koupelny, pouze v ručníku a turbanu, ve kterém jsem měla mokré vlasy. Došla jsem ke skříni a vzala si triko na spaní. To triko bylo dlouhé, takže jsem na kalhotky kašlala. Oblékla jsem si tričko a sundala turban. Kapičky vody mi padali na tričko a já byla líná fénovat si hlavu, takže jsem si šla lehnout.

Neusla jsem hned jako vždycky, asi dvě hodiny jsem se převalovala v posteli. Nakonec jsem vstala a otevřela okno, pak jsem si šla vyfénovat hlavu. Když sem došla do koupelny ozvala se rána. Moc jsem si jí nevšímala, protože jsem myslela, že to je něco z ulice, ale když se rána ozvala znovu už mi to nedalo a šla jsem se kouknout. Okno bylo zavřené a na stole ležela obálka. Vzala jsem obálku a otevřela jsem ji. Udiveně jsem koukala na dopis nebo spíš pozvánka na večeři, ale nikdo tam nebyl podepsaný. Myslela jsem, že to bude od Kakashiho. "Asi mě chce zase vidět," pomyslela jsem si a odložila pozvánku. Zase jsem zalezla do koupelny. Asi po dvaceti minutách jsem vylezla a zase zalezla do postele.

Mistře? Proč zrovna já? [KakaSaku]Kde žijí příběhy. Začni objevovat