*upozornění - tato kapitola je 15+*
Kakashi se najednou odtáhnul. "Jsi si jistá?" "Myslíš si, že bych tady naléhala, kdybych si nebyla jistá?" "No.. to je pravda," nervózně se zasmál a chytl mě za boky. "Nějaký nervní, nemyslíš?" Špitla jsem mu do ouška a prohlížela si jeho hruď. "Ne vůbec, jsem šťastný," "Šťastný a hezký, hm, jaká krásná to kombinace, nemyslíš?" řekla jsem a přejela mu prsty po břišácích. "Myslím že velice krásná kombinace," odpověděl a na čele mi přistál něžný polibek. Podívala jsem se na něj, byl tak roztomilý bez té masky, ale nechápala jsem proč zrovna já. Asi bych si neměla stěžovat, protože je to super bojovník a veliký romantik, ale i tak mi to vrtalo hlavou už pár dnů.
Pomalu jsem sjížděla rukou dolů z jeho břicha, při tom jsem se mírně kousala do rtu. Když jsem prsty narazila na kalhoty, tak jsem mírně odchlípla kousek a rolovala jsem dolů a dolů. Nakonec kalhoty spadly a Kakashi tam stál jen v boxerkách. "Jsem myslela, že chodíš naostro," řekla jsem zaskočeně, protože jsem věděla, že musím sundat ještě jednu vrstvu oblečení. "Tak jestli se ti to bude líbit, tak kvůli tobě budu," řekl a kulišácky se usmál. "Blbe," s těmito slovy jsem mu začala přejíždět prsty po jeho penise přes boxerky. Hodná na něj nechci být, za to jakou ostudu mi udělal před týmem. "Celkem velký, myslíš že se to tam vejde?" "A proč by ne? Hele, tohle nech na mně, já si poradím, bereš, puso?" Řekl a políbil mě, ale odtáhnout se nechtěl, a ani se mu nedivím. Opatrně jsem chytla lem jeho boxerek a pomalu tahala dolů.
"Uff.. opravdu trošku větší než jsem čekala," řekla jsem hned jak jsem se na něj podívala. Začala jsem mu mnout žalud, pak jsem mu přejela po něm prsty, a pak ho vzala do ruky. "Moc se toho nebojíš," řekl Kakashi a pustil moje boky. "Nechceš si taky odložit? Musí ti být horko," uchechtl se pobaveně a začal mi pomalu sundavat tričko, pak šly na řadu kalhoty a zase mě začal líbat. Kakashi se mi snažil při líbání sundat podprsenku, ale místo toho jsme začali couvat, a pak omylem spadli na postel, ale podprsenku se Kakashimu záhadným způsobem podařilo sundat.
Ležel na mně a pomalu směřoval polibky dolů k prsům. Chvílí si hrát jazykem s mou bradavkou, a pak pokračoval s polibky níž. Když se dostal ke kalhotkám začal mi ji dráždit prsty přes látku kalhotek. Potichu jsem vzdychla. Kakashi mi začal pomalu sundavat kalhotky, když je sundal odhodil je na zem.
Nijak se neptal jestli jsem připravená, naslinil si prst a pomalu ho do mě strčil. Stiskla jsem si ret mezi zuby a trochu vzdychla. Počkal než si zvyknu, pak začal s prstem pomalu pohybovat. Zabořila jsem prsty do matrace. Po chvilce přidal i druhý prst, zase chvilinku počkal. Já opět vzdychla a skousla ret, tentokrát tak silně, že mi začala téct krev. Kakashi se jen usmál a přisunul se zamnou nahoru. Olíznul mi krev ze rtů a dlouze políbil, při tom ve mě začal pohybovat prsty. Já se jenom prohla v zádech a kousla ho do rtu. "Máš kousavou, jo?" Řekl a odtáhl se. Začal mě líbat na krku, občas místo polibku mi na krku přistál jemný kousanec. Když ho to přestalo bavit, tak se posunul dolů. Začal mě líbat na břichu a pomaličku přidal i třetí prst. Opět jsem vzdychla a zaryla nehty do matrace. Podíval se na mě a můj uspokojený výraz, usmál se a posunul je níž. Vyndal ze mě své prsty a mírnými polibky z vnitřní strany stehna se dostal až k mému rozkroku. Jazykem si začal hrát s klitorisem a pomalu se přesouval i níž. Nakonec mi jazyk strčil do vagíny. Vzdychala jsem a byla jsem k nezastavení. Když se Kakashi odtáhl, tak si olízl horní ret a otočil si mě na všechny čtyři. Párkrát přejel rukou po svém penisu a pomalu ho do mě začal strkat. Vzdychla jsem, byl pomalý a něžný. Když už ve mě byl až po kořen, tak začal přirážet. Mně se podlomily ruce, spadla jsem držkou na matraci a slastně přivírala oči. Kakashi nachvilku přestal a začal mi rukou přejíždět po zádech. Naschvál jsem pohla zadkem do strany, poté se místností ozval slastný vzdych Kakashiho. Kakashi ho ze mě vyndal a obrátil ně na záda. Byl celý upocený. Horlivě jsem se zase začali líbat. Zkřížila jsem nohy kolem jeho pasu a zarývat mu nehty do kůže, když ho do mě zase zasunul. Po chvíli jsem se udělala a Kakashi hned po mně. Oba jsme na sebe udýchaně koukali, pak jsme se začali opět líbat, ale už to nebylo jako předtím, bylo to pomalé. Nakonec jsem si Kakashiho obrátila, ale on ležet nechtěl. Odsunul se ke zdi a já s ním, opřel se o zeď a já si sedla obkročmo na něj. Vzala jsem roh peřiny a začala jsem mu utírat pot z obličeje. On se jen usmíval. "Co se tak gebíš?" zeptala jsem se se zadýchaným úsměvem. "Nic, jen jsi roztomilá." odpověděl a políbil mě. Rukama jsem ho objala a nechtěla jsem ho už nikdy pustit.
Ráno jsem se probrala v posteli. Vyhoupla se do sedu a podívala se vedle sebe. Nikdo tam nebyl. Přišlo mi to divné, přece by jen tak neodešel, ale opak byl pravdou. Když jsem vstala, hned jsem se vydala do koupelny, osprchovala jsem se a udělala ranní hygienu. Když jsem se podívala do zrcadla, tak jsem uviděla krásného cucáka, kteréhomi udělal Kakashi. Boha to blb, pomyslela jsem si a šla do kuchyně.
Na stole ležel papír, na kterém stálo, že se bohužel nemohl zdržet, a že se těší až mě uvidí na tréninku. Když jsem se podívala na kuchyňskou linku, tak tam stál hrnek s čajem, sice studeným, ale aspoň si vzpomněl, a taky rohlík se šunkou, vedle hrnku byl opřený kousek papírku, na kterém bylo: "Dobré ráno." Usmála jsem se, bylo to milé. Nasnídala jsem se a šla se obléct, dnes jsem opravdu nechtěla přijít pozdě. Když jsem byla oblečená, tak jsem se opět podívala do zrcadla "nah, musím tady mít nějaký šátek, s tím cucákem nemůžu jít na trénink." Když jsem našla šátek, tak jsem si ho uvázala kolem krku a popadla batoh. Vyšla jsem z domu a
celkem svižnou chůzí šla na trénink.