BÖLÜM 1 - İLK GÜN

2.7K 162 53
                                    

    Bugün idol olma hayallerimin başlangıcı olan gündü. Şu an yeni başlayacağım Kore'nin en ünlü okulu "Seul İdol Yetiştirme Okulu"nda müdürün beni gezdirmesi için görevlendirdiği çocukla okulu geziyorduk. Çocuk bir anda durdu.Ve konuşmaya başladı "Evet Chaeyoung şimdi sana bu okuldaki iki husumetli grubu ve  öğrencileri anlatacağım." Adımı nereden bildiğine anlam veremezken bir anda "iki husumetli grup" cümlesi aklıma takıldı. Adının Minhyuk olduğunu öğrendiğim çocuğa aval aval bakarken söze girdi;
"İlk grup
Kim Namjoon: Genelde kavgayı sakinleştiren taraftır. Ama özellikle karşı taraftan birisi Jisoo'ya yanlış yaparsa affetmez. Jisoo'yu kız kardeşi gibi görür.
Jung Hoseok: İki grubun da en neşelisidir. Ve dans onun herşeyidir.
Min Yoongi:Hocalar tarafından raplari çok beğenilir. Jennie'ye karşı bir antipatisi vardır.
Kim Jisoo:Bu iki grup hariç ona okulda çıkma teklifi etmeyen kalmamıştır. Bir ara ben de şansımı denemiştim. Neyse. Ama o her zaman arkadaşlarına değer verir. Jennie ile aralarında eskiye dayanan bir olay vardır.
Kim Seokjin:Bence o Jisoo'ya gördüğünden beri aşık ama onun yerine onunla arkadaş olmayı seçti.Okuldaki en obur kişidir.
İkinci grup;
Jeon Jungkook:İki kişiliklidir. Bir anda senin yanındayken anında karşında  olabilir. Arkadaşlarına çok önem verir.
Park Jimin:Bu iki grup arasında en sevdiğim kişi.Lisa ile birlikteler ayrıca dansı iyidir.
Lalisa Manoban:Okulda en sevdiği kişi Jennie'dir.Jennie ile insanlarla uğraşmayı çok sever.Dansı aşırı iyi.
Kim Taehyung:Bence kesinlikle Jisoo'ya aşık. Ama Jennie yüzünden bir türlü Jisoo'ya açılamadı.
Kim Jennie:Okulun cool ve korkulan kızıdır. En çok Lisa'yı  sever kavgaları çıkaran ve yenen taraftır ama asla Jisoo'yu psikolojik olarak yenememiştir."
Kafam allak bullak olmuştu. "Tamam da bunları bana niye anlatıyorsun." Minhyuk"Ben yeni gelen herkese güvenmem Chaeyoung. Sen de sır tutabilecek bir tip var.Yeni okuluna hoşgeldin Chaeyoung, idol olacağını düşündüğün bu yerde mücadelen çok zor olacak."

 Bu benim ilk kitabım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 Bu benim ilk kitabım. Umarım kitabımı beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum.💖🐿

Impossible School /RosekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin