Bölüm 13 - VSOO

1K 103 104
                                    

Bu bölüm özel bölüm olarak yazılmıştır.

Kim Jisoo
    Jeon Jungkook müdürün beni çağırdığını söylemişti ama odaya gittiğimde müdürün beni çağırtmadığını öğrendim. Önce Chaeyoung'u sonra Jeon Jungkook'u mahvedecektim.

    Ben bunları düşünürken gözüme Kim Taehyung ilişti telefonuna bakıyordu ve önüne düşen gri saçları ona ayrı bir hava katmıştı sanki.

    Aman ben de kime diyorsam tipsiz şey. Bu düşüncemle sesli bir şekilde öksürdüm galiba kendi dediğime kendim de inanmamıştım.

    Ben ona bakarken kafasını kaldırdı ve göz göze geldik. Hemen gözlerimi kaçırdım. Tekrar ona baktığımda buraya doğru geldiğini farkettim.

    Görmemiş gibi yapmak en iyisiydi. Arkamı dönmüş oradan uzaklaşıcakken sesi kulaklarımı doldurdu"Jisoo?"

    Bu saatten sonra duymamış gibi yapmak olmazdı. Bu yüzden ben de arkamı döndüm"Aa merhaba!" Taehyung"Nasılsın?" Onu yanıtladım"İyiyim sen?" Biraz utanmış gibiydi ve başı öne eğikti sonra elindeki zarfı farkettim. Sonra zarfı bana uzattı.

     Taehyung"Bu zarfı yalnızken okur musun?"  "Anlamadım ne var ki bu zarfın içinde?" Sonra yutkundu"Özel birşey!" "Peki o zaman ben artık gidiyim." Tam arkamı dönmüş gidicektim ki kolumu bir el durdurdu. Taehyung"Bir kahve içseydik." "Peki!" Kantinde bir masa seçip oturdum. Ve Taehyung elinde kahvelerle geldi. Ben de anlamsızca etrafıma bakıyordum çünkü kantinde sadece ikimiz vardık.

    Taehyung kahveleri getirdikten sonra karşımdaki masaya oturdu. Şu zarfta ne var hala çok merak ediyordum. Taehyung'la ilgili ne düşündüğümü de bilmiyordum.     Sonuçta o karşı gruptandı ve Jennie ile çok samimiydi. Jennie ise ben de apayrı bir yaraydı. Bir anda Taehyung'un sesini duymamamla bu düşüncelerimi kafamdan sildim.

    Taehyung"Jisoo,Chaeyoung geleli iki hafta oldu ama sen onla çok samimisin."  "Evet Chaeyoung benim kız kardeşim gibi oldu,biliyorsun iki sene o ayıların içinde kalınca insan seni daha iyi anlıyacak birini istiyor." Taehyung"Peki sen Jisoo ben senin hakkında hiçbirşey bilmiyorum."  "Anlamadım." Taehyung biraz utangaç bir tavırla söze girdi"Mesela hangi müzikleri seversin nelerden hoşlanırsın,en sevdiğin renk,şarkı ben bunların hiçbirini bilmiyorum.
 
    "O zaman tanışalım." Taehyung"Peki sen başla."  "Adım Kim Jisoo,küçüklükten beri hayalim idol olmaktı ve bunu umarım başarırım. En sevdiğim renk mor. Köpeklerden hoşlanırım.
K-Pop'daki tüm müzikleri severim. Macera filmlerinden hoşlanırım ve babam hariç bana güzel diyen erkeklerden pek hoşlanmam. Taehyung"Peki şimdi ben anlatayım. Adım Kim Taehyung ben de hep idol olmak istemişimdir bu yüzden bu okula başvurdum ve seçildim. En sevdiğim renk gri. Ben de K-Pop dinlerim ama Ed Sheran favori şarkıcım. Ben de köpekleri severim,gerilim filmlerinden ve kitap okumaktan hoşlanırım. Sonra elini uzattı "O zaman tanıştığımıza memnun oldum." "Ben de." Sonra aklıma Chaeyoung geldi ve Taehyung'a dönüp"Kahve için teşekkürler,artık gitmem lazım"dedim. Taehyung"Bir şey değil."diye yanıtladı beni.

     Sonra odamıza geldim odadan içeri girdiğimde Chaeyoung odadaydı onu tam azarlıyacakken aklıma zarf geldi. Hemen yatağıma oturdum ve zarfı açtım. Bunu Taehyung bana yazmış olmalıydı. "Sevgili Jisoo" diye başlayan mektubu okuduktan sonra şok geçirdim ve kağıdı Chaeyoung'a uzattım. Sonra o da okudu ve hiçbir tepki vermedi. Chaeyoung"Ben zaten biliyordum Taehyung seni seviyor." "Ne demek biliyordum. Biliyordun ve bana söylemedin mi?" Chayoung"Fırsat bulamadım. Peki sen ne düşünüyorsun,duyguların, hislerin... Sen de onu seviyor musun Jisoo?" "B-ben gerçekten bilmiyorum.

 Sen de onu seviyor musun Jisoo?" "B-ben gerçekten bilmiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hikayemin on üçüncü bölümü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hikayemin on üçüncü bölümü. Gerçekten sınır çok yavaş doluyor. Bu emeğe bir oy hakettiğimi düşünüyorum. Okuyup oy vermeyenlerin amacını anlayamıyorum. Benim emeğimin karşılığı bu olmamalı. Oy veren herkesi çok seviyorum.
Bu arada size bir kore dizisi önermek istiyorum. Belki izlemişsinizdir adı "The Beauty İnside". Belki hoşunuza gider. Bu sınırın erken geçilmesi ve kırık kalbimin düzelmesi dileğiyle...
Oy sınırı;15
Yorum sınırı;20


   

Impossible School /RosekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin