Şu anda Jisoo'larla kantinde oturuyorduk.Min Yoongi "İşim var."deyip masayı terketmişti. Benim aklım Min Yoongi'de takılırken kantine beş kişi girdi. Galiba bu beş kişi Minhyuk'un "ikinci grup"diye anlattığı gruptu. Beş kişi de karşımızdaki masaya oturdu,hepsinin de iğneleyici bakışları üzerimizdeydi. Gri saçlı çocuğun bakışları Jisoo'nun üzerindeydi. Onun bu hayran bakışlarından hemen Kim Taehyung olduğunu anladım. Kahverengi saçlı kız beni kastederk söze girdi"Ne o yoksa yeni transfer mi aldınız?" Hemen ardından yanındaki kahküllü kız söze girdi"Yok yok ben bu kızı tanıdım Park Chaeyoung bu,Kore vocal yarışmalarının birincisi ama yetimhanelerde büyüyen birinciliklerini herkese kendini acındırarak kazanan zavallı kız." Gerçekten donup kalmıştım bu kız benim hakkımda nasıl bu kadar şey bilebilirdi. Ama bu iğrenç laflarının altında kalamazdım. Minhyuk'un bana anlattıklarından yararlanarak söze girdim"Sen de Lalisa Manoban olmalısın, dansı tüm Kore'ye yazılmış ama hep istediği vocalistliği elde edememiş ve Kim Jennie'ye yalakalık yapan kişi." Lisa gerçekten çok sinirlenmiş görünüyordu "Ben şimdi seni-" diyerek bana adımladı ama yanındaki çocuk onu kolundan tuttu. Çocuk Lisa'ya bakarak konuşmaya başladı"Sonra hallederiz Lisa." Galiba bu çocuk Park Jimin'di. Bu sözün üzerine Namjoon söze girdi"Hop hop,ağır ol sen kimi hallediyorsun." Bunun üzerine deminden beri konuşmayan kahverengi saçlı çocuk konuya dahil oldu"Dayak yemek istemiyorsan ikile Namjoon." Namjoon"Hadi gel de beni döv,çok canım istiyor." Sonra kahverengi saçlı çocuk Namjoon'a doğru adımladı,Namjoon da ona doğru ve çocuk Namjoon'a bir yumruk attı. Bu sırada Taehyung"Jungkook dur!"diye bağırdı.Namjoon da ona bir yumruk atacakken Bayan Woo'nun tiz sesi kantini doldurdu"Kim Namjoon,Jeon Jungkook derhal müdürün odasına!"
Kitabımın üçüncü bölümü,biraz hızlı bir giriş oldu ama olaylar yavaş yavaş ilerleyecek.Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impossible School /Rosekook
FanfictionYeni okuluna hoşgeldin Chaeyoung,idol olacağını düşündüğün bu yerde mücadelen çok zor olacak.