Gerçekten kafayı yiyecektim. Şuan da bu durumdan kurtulmak için bir meleğin gelip, elimden tutup beni kurtarmasına ihtiyacım vardı. Bu düşüncelerin verdiği baş ağrısıyla, belkide bu okulda en çok vakit geçirdiğim yer olan revire geldim. Kapıyı açmamla arkası dönük iki kişi gördüm. Biri Jungkook'tu peki yanındaki kız...
Onları umursamayıp ağrı kesici aramaya başladım. Sonra arkamdan gelen bir ses duydum"Hangi ilacı arıyorsun?"duyduğum cümleyle arkamı döndüm. Karşımdaki kızı yukarıdan aşağıya doğru süzdüm.
Kahverengi küt saçları kulağına geliyordu,yeşil büyük gözleri ise sanki ona ayrı bir sevimlilik katmıştı. Karşımdaki tatlı kıza"Ağrı kesici arıyorum."diye cevap verdim. Kutuları gözleriyle taradıktan sonra arasından bir kutu seçip bana uzattı"En güçlülerindendir."
Kızın verdiği kutuyu aldıktan sonra gözüm Jungkook'a kaydı. Bu durumdan pek hoşnut olmamış gibi görünüyordu. Sonra önümdeki kız elini uzattı"Kusura bakma ben kendimi tanıtmadım adım Soo Bin!"
Elini sıktıktan sonra söze girdim"Memnun oldum bende Park Chayoung." Sonra Jungkook'un sesini duydum"Chayoung'u rahat bırak." Soo Bin denen kız en delici bakışlarıyla Jungkook'a baktı"Bu seni hiç alakadar etmez." Sonra bana döndü"Lütfen bir sorunun olursa ilk beni bul Chayoung!"deyip elimi sıktıktan sonra Jungkook'a bir bakış atıp revirden dışarı çıktı.
Soo Bin revirden çıktıktan sonra Jungkook bana döndü"Sakın o kıza güveniyim deme." Bu sözünün üzerine histerik bir şekilde güldüm"Buna sen mi karar veriyorsun?" Jungkook"Anlamıyorsun bu okul senin bildiğin okullara benzemez,o kızı tanımıyorsun bile." Sonra derin bir nefes aldı"Bu okulda güvenebileceğin tek kişi benim Chayoung!" Bu söz bana Minhyuk'un sözünü hatırlatmıştı. "Biliyor musun Jungkook ben seni en az Soo Bin kadar, hiç tanımıyorum." Bu cümlemle birlikte revirden hızlıca çıktım. Bu konuşmalardan sonra Jimin'i Jungkook'a anlatmam daha da imkansız hale gelmişti. Geriye tek bir seçenek kalmıştı:Kim Taehyung.
Alalacele bahçeye çıkıp gözlerimle Taehyung'u ararken bankta yalnız başına oturan Taehyung'u gördüm. Hızlı adımlarla yanına gittim. Beni görmesiyle yüzüne kare gülümsemesini yerleştiren Taehyung'un, yüzümdeki hüznü görünce gülümsemesi yüzünde asılı kaldı.
Banka oturduktan sonra hemen söze girdim"Sana birşey söylemem lazım." Taehyung"Kötü bir şey mi oldu?"diye telaşla sordu. "Jimin-"sonra telefonuma gelen bildirim sesiyle durdum.Bilinmeyen numaradan gelen mesajda şöyle yazıyordu"Taehyung'a herşeyi anlat tabi ablanı sevmiyorsan!" Taehyung"Ne olmuş Jimin'e?"
Sesimin titremesini engelleyemeden "Şey onu gördün mü diye soracaktım, bugün dans dersi yokmuş da! diye bir yalan uydurmak zorunda kaldım. Taehyung "Hayır görmedim ama sen pek iyi gözükmü-"Taehyung sözünü bitirmeden banktan kalkmıştım,galiba arkadaşlarımı feda edicektim.....
Çok uzun bir zaman sonra yeni bölüm geldi. Bölümü nasıl buldunuz? Açıkçası ben sevdim.
Ve bir soru:
Soo Bin iyi biri mi yoksa kötü biri mi?Ve sizce Soo Bin kim?
Sizi seviyorum..
Asya...♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impossible School /Rosekook
FanfictionYeni okuluna hoşgeldin Chaeyoung,idol olacağını düşündüğün bu yerde mücadelen çok zor olacak.