"Kimin kazanıp kazanamayacağını göreceğiz." Jisoo ile kol kola girip oradan uzaklaştık. Ve odamıza geldik. Hemen Jisoo'nun yatağına oturup yarışma hakkında konuşmaya başladık"Chaeyoung hocanın dediğine göre ilk iki elemede cover yapacağız eğer ilk iki elemeyi geçersek kendi yazdığımız şarkıyı söyleyeceğiz acilen birşeyler düşünmemiz lazım." Sorar gözlerle söze girdim"Sence loveyourself nasıl bir seçim?" Jisoo"Olur hem ben de o şarkıyı biliyorum." Bıkkınlıkla ekledim"Peki o zaman şarkı sözleri bulmamız lazım." Jisoo "Şu an yemek saati,bence önce yemek yiyelim".Bunun üzerine Jisoo ile yemekhaneye indik ve sıraya girdik .Sıra bize geldiğinde görevli bir kaşık koyduğunda "yeter" dedim .Bunun üzerine önümde duran Seokjin araya girdi "Kızım o ne ya kuşlar bile daha fazla yiyor." Jisoo"Herkes senin gibi ayı mı?" Yemek sırasından çıktıktan sonra bir masaya oturduk. Jisoo ile yarışma hakkında konuşmaya başladık Jisoo"Chaeyoung bu okulun hocalara göre sesi en güzel olan kızları Park Jihyo ve Son Wendy ama daha bu okulda senin sesini kimse duymadı.Hatta ben bile duymadım." Bu söz üzerine Jisoo da bende güldük.Konuşmamıza Jin ve Yoongi de dahil oldu. Yoongi"Belki kızlarda birinci olabilirsiniz ama erkekler ve kızlarda olamazsınız çünkü biz olacağız." Jin"Aynen!" Jisoo"Onu yarışmada göreceğiz!" Yemeklerimizi yedikten sonra Jisoo ile bahçede bir ağacın altında oturduk. Jisoo"Chaeyoung çok uykum var dizlerine yatıp uyusam olur mu?" "Tabiki olur!" Jisoo dizlerime yattığında ben de çantamdan okuduğum kitabı çıkardım Paulo Coelho'dan Simyacı. Tam kitabı okuyacakken bir el kitabı avuçlarımdan aldı. Kim olabilir tabiki;Jeon Jungkook. Jungkook"Ne zamandır bu kitabı arıyordum iyi oldu." Sinirle konuşmaya başladım"Ya saçmala ver kitabımı." Bu sırada Jisoo uyandı. Jisoo"Ya n'oluyor bi uyutmadınız." Yine sinirle ekledim"Ne olacak,şu benim kitabımı aldı vermiyor!" Jisoo ikimize de gözdevirip yanımızdan ayrıldı. O gittikten sonra ayağa kalktım. Jungkook'tan kitabımı almak için hamle yaptım ama vermedi. "Ya versene kitabımı." Jungkook"İstiyorsan al"dedikten sonra kolunu en yukarı kaldırdı. Yanımdan gitmeden önce şu sözleri söyledi"Kitabı iki güne getiririm,ayrıca yarınki elemeleri geçerseniz finalde görüşürüz."
Hikayemin altıncı bölümü umarım beğenirsiniz. Oy veren herkese teşekkürler. Yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impossible School /Rosekook
Hayran KurguYeni okuluna hoşgeldin Chaeyoung,idol olacağını düşündüğün bu yerde mücadelen çok zor olacak.