Şu an Hoseok'la bahçede bir bankta oturuyorduk. Jisoo Jennie ile konuşmaya gitmişti. Ne konuştuklarını çok merak ediyordum. Ben bunları düşünürken Hoseok'un sesi beni bu düşüncelerimden çekip aldı"Chaeyoung?" Dalgınlıkla Hoseok'a döndüm"Ha,efendim?" Hoseok"Dalmışsın,kantinden kahve alacağım sen de ister misin,diye soracaktım." Memnun bir ifadeyle cevapladım"Olur,tabi!" Hoseok kantine gittikten sonra yanıma Kim Taehyung geldi. Yüzünde kocaman bir gülümseme vardı. Sonra yanıma oturdu,hemen şaşkın bakışlarımı ona yolladım. Taehyung"Sen Chaeyoung olmalısın,acaba senden birşey istersem yapar mısın?" "Hayır!" Taehyung"Ama daha ne isteyeceğimi bile söylemedim!" "Hayır!" Gerçekten şu an Taehyung'la uğraşamazdım,ayağa kalktım. Oradan uzaklaşıcakken Taehyung'un sesi kulaklarımı doldurdu"Jisoo'yu nasıl tavlayabilirim." Bu sözün üzerine Taehyung'a baktım yine kendimi tutamayıp bir kahkaha patlattım. O sırada Jungkook yanıma geldi bana bakarak"Sen bir daha gülme çok çirkin gülüyorsun!"dedikten sonra yanımdan geçip gitti. Gülümsemem yüzümde asılı kaldı. Neyse şimdi o gereksizle uğraşamazdım hemen Taehyung'a döndüm"Ya sen ciddi misin?" Taehyung"Tabiki ciddiyim,şaka yapar gibi bir halim mi var?" "Bak Taehyung şim-"sözümü bitiremeden zil çaldı. "Benim derse yetişmem lazım sonra konuşalım." Vocal dersim vardı. Sınıfa girdiğimde Jisoo ile Jennie'yi göremediğim için biraz tedirgin oldum ama sonra Jisoo geldi. Tam Jisoo'ya ne olduğunu soracaktım ki hocanın sesi sözümü yarıda kesti"Evet çocuklar haftaya bir vocal yarışmamız var. Bu yarışmada kızlar ve erkekler ayrı ayrı ikişerli olarak eşleşip yarışacaksınız." Bir vocal yarışması hiç de fena olmazdı. Aramızda konuştuktan sonra hoca tahtaya eşleri yazdı.
Eşler:
Kim Taehyung-Jeon Jungkook
Park Chaeyoung-Kim Jisoo
Kim Jennie-Lalisa Manoban
Min Yoongi-Kim Seokjin
Son Wendy-Park Jihyo
Park Chaenyol-Oh Sehun
Bay Lee tahtaya eşleri yazdıktan sonra devam etti"Yarışmamızda önce erkekler sonra kızlar kendi içlerinde elenecekler sona kalan iki takımdan kazanan takıma harika bir ödül var.Elemek için jüri olarak 5 vocal hocanız bulunacak. Ders bittikten sonra Jisoo'ya döndüm"Ne oldu,ne konuştunuz Jennie'yle? " Jisoo"Chaeyoung sonra konuşalım,şu an şu yarışmaya odaklanmamız lazım." Mahçup bir tavırla onu doğruladım. Sonra sınıftan çıkacakken önümüzde iki erkek durdu;Park Chaenyol ve Oh Sehun Jisoo'nun gülümsemesinden onlarla iyi anlaştığını anladım. Chaenyol"Kızlar sizde vocal yarışmasındaymışsınız." Jisoo"Evet iyi olan kazansın!" Sonra yanımıza Taehyung ve Jungkook geldi. Jungkook"İyi olan kazanıcaksa biz kazanıcağız."
Hikayeme oy veren herkese teşekkür ederim.
@rosekoookiee @soyaaless @chaelovesgguk @rosiewrosie siz hikayeme ilk oy veren kişilersiniz çok sağolun. 💙💙
Bu arada yorumlara hangi grubu daha çok sevdiğinizi yazar mısınız?
İlk grup;
Jisoo,Namjoon,Hoseok,Seokjin,Yoongi.
İkinci grup;
Jennie,Lisa,Jungkook,Jimin,
Taehyung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impossible School /Rosekook
FanfictionYeni okuluna hoşgeldin Chaeyoung,idol olacağını düşündüğün bu yerde mücadelen çok zor olacak.