Bölüm 8 - Final

1.1K 120 86
                                    

    Bu akşam saat 8'de yarışmanın finali olucaktı. Ama ilk iki elemeden tek farkı dışarıda olucaktı. Okuldaki herkes hazırlanıp dışarıya çıkacaktı ve finalistler sahne alacaktı. Şu an her yerde bu konuşuluyordu,final gecesi dışarıda olucaktı sonuçta. Bizde Jisoo'yla okulun spor salonundaydık. Her ne kadar burası idol yetiştirme okulu olsada hiçbir masraftan kaçınılmamıştı. Jisoo potaya basket atmaya çalışıyordu çünkü atamıyordu. Bıkkınlıkla söze girdim"Jisoo bence zorlama!" Jisoo"Hayır,asla vazgeçmiyeceğim!" Dedikten sonra potaya başarısız bir basket daha attı. "Ya Jisoo hadi şu şarkı sözlerinin üstünden geçelim." Jisoo"Tamam,Chaeyoung!"deyip yanıma geldi.  "Şimdi,Jisoo yazdığımız şarkı biraz daha duygusal bir şarkı olacak. Girişi sen yapacaksın. Yine nakarat kısmında buluşup beraber bitiriceğiz." Jisoo"Bence çok güzel olacak." Tedirgin bir sesle söze girdim"Bilmiyorum okuldaki kızlar benim sesimi duydu ama şimdi tüm okula sesimi duyurucağım hem de çok büyük bir sahnede!" Jisoo"Ya,Chaeyoung artık endişelenmeyi bırak."  "Peki."
      
     * * * * * * * * * * * * * * *
    Şu an Jisoo'yla odadaydık. Kıyafetlerimizi giymiştik. İkimizde simsiyah giyinmiştik. Ben makyajımı gül kurusu Jisoo ise kırmızı bir rujla tamamlamıştı. Ben dalgalı sarı saçlarımı açık bırakmıştım,Jisoo'nun da kahverengi saçları da omuzlarına geliyordu. Okulun önüne iki otobüs gelmişti. İlk  otobüs kızları,ikinci otobüs erkekleri gideceğimiz yere bırakacaktı. Odadan çıkıp bahçeye indiğimizde ilk olarak Jennie ve Lisa'yı gördüm ikiside çok güzel olmuştu. Sonra görüş açıma Taehyung ve Jungkook girdi. İkiside çok heyecanlı görünüyordu. Biz de Jisoo'yla ilk otobüse bindik. Yarım saat sonra,sahne alıcağımız mekana geldik. Burası gerçekten çok büyüktü. Finalistler olarak Jisoo'yla en ön koltuğa oturduk.
Yanımıza diğer finalistler olarak Jungkook ve Taehyung oturdu. Sahnede sağ tarafta iki sol tarafta iki toplam dört sandalye,her sandalyenin önünde birer mikrofon vardı. Yine rehber öğretmeni sahneye çıkıp finalistleri çağırdı"Şimdi sahneye Park Chaeyoung-Kim Jisoo ve Kim Taehyung-Jeon Jungkook'u çağırıyorum. Dördümüz de ayağa kalktıktan sonra en önde Jisoo arkasında ben,benim arkamda Jungkook ve Taehyung sahneye çıktık. Biz sağ taraftaki iki sandalyeye,Jungkook ve Taehyung da sol taraftaki iki sandalyeye oturdu. Rehber öğretmeni söze girdi"Şimdi sıra büyük ödülü açıklamaya geldi. Bu yarışmayı kazanan grup idol olma hayallerinde ilk elemeleri direkt geçecek." Bu gerçekten harika bir ödüldü. Öğretmen"Evet,şimdi ilk şarkıyı söyleyecek Jeon Jungkook ve Kim Taehyung'a bir alkış istiyorum." Bu sözün üzerine bir alkış tufanı koptu. Jungkook şarkıya girişi yaptı. Sesi gerçekten çok etkileyiciydi. Sonra Taehyung devam etti. Şarkının sözleri de çok iyiydi. Onlar şarkılarını bitirdikten sonra sıra bizdeydi. Şarkımız duygusal bir şarkıydı bir kızın hayata karşı nasıl dimdik durup,büyüdüğünü anlatıyordu. Şarkıya girişi Jisoo yaptı,onun sesi birçok insanı büyüleyebilecek bir tınıdaydı. Sonra ben devam ettim,nakarat kısmını beraber söyledik. Şarkıyı bitirirken el ele tutuşup şarkıyı öyle bitirdik. Sıra kazananı açıklamaya gelmişti. Herkes nefeslerini tutmuştu. Rehber öğretmeni söze girdi"Vocal yarışmamızın ve büyük ödülün kazanan grubu..."  

"  

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


  Hikayemin sekizinci bölümü umarım beğenirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Hikayemin sekizinci bölümü umarım beğenirsiniz. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.💜
   

Impossible School /RosekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin