Multide Bay Jameson
Sabah erkenden babaannemin yanağına küçük bir öpücük kondurup evden çıktım. İlk işim o okula kaydımı yaptırmak! Evet ben ciddiyim her ne kadar saçma gelse de bunu yapacam! Bir söz verdim.
Okula girer girmez geçen olduğu gibi içimde sanki birileri beni izliyormus gibi bi his uyandı. Bu duygulardan arınıp Bay Jameson 'ın yanına gittim. Beni görünce -artık nasıl bir sevgiyse gözlerinden anlaşılıyor- gülümsedi.
-Geleceğini biliyordum. Teyzene çok benziyorsun.
-O öldü Bay Jameson.
-Ne!!
-Dün gece evinde ölü bulunmuş. Intihar dediler ama sebebini hiç kimse bilmiyor.
-Sanırım bu senin içindi kızım
-Anlamadım. Neden benim için intihar etsin ki?
-Bak. Teyzenin eşi benzeri olmayan bir özelliği vardı. Birincil özelliği gelecekte olan bazı olayları görebilme.Ruya gibi yani. Ikincil özelliği ise ki bu özellik ruh ikizinin ortak özelliği de denilebilir ışınlanma. Teyzen bir gün senin de kendisi gibi ikincil yeteneğinizin aynı olduğunu gördü. Şaşırtıcı olan ise senin birincil özelliğini görmemesi. Hayatını sırf bunu öğrenip bir an önce seni eğitmeye harcadı.
-Tüm o acı verici olaylar.. Şimdi anlıyorum
-Fakat bunları yaparken sonucu kötü olan bir şey oldu. Ruh ikizine aşık oldu.
-Iyi de bunun neresi kötü ?
-Bak kızım öğrenmen gereken çok şey var. Bunların hepsini burada sana bizzat ben ögr..
-Hayır ben şimdi öğrenmek istiyorum Bay Jameson. Teyzem benim için niye intihar etti? Ruh ikizine aşık olduğu için mi?
-Sana sadece bir kısmını söyleyeceğim. Teyzeni senin hayatınla tehdit ettiler senin hayatına karşı onun hayatı.
-Tanrım. Böyle bir şeyi kim yapar? Bunu der demez aklıma Bay Jameson ' ın bahsettiği şirket geldi. BETA.. Ona yok artık bakışı attım. O ise bana sadece boyun büküp kafa sallamakla yetindi. Meğer gerçekleri geç öğrenmek insanı ne kadar yoruyormuş.
-Pekala Calina. Bu konuyu unutmalısın. Senin için zor olacağını biliyorum. Ama teyzenin ruhunun rahat olabilmesi için kendinide koruman lazım. Teyzen bu hayatta senin için yaşadı. Bundan bahsettim. Ve sana söyl..
-Ne zaman başlıyorum? Bunu o kadar özgüvenle söyledim ki Bay Jameson şaşırsa da bana sonra o sıcak gülümsemesiyle karşılık verdi.
-Mümkünse yarın hemen
(Umarım beğenirsiniz. HIikayenin tamamı boyle değil. Devamında romantik dram konuları da olacak. )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİSTİK
JugendliteraturTeyzesinin yazdığı bir mektup yüzünden kendini keşfetmeye çalışan bir kız. Yaşadığı onca acı yüzünden kimseye güvenemeyen bir çocuk. Aralarında geçen inanılmaz bir hikaye.