Keşfedeceğim

39 2 0
                                    

Multide Calina

Eve gider gitmez teyzemi aradım. Fakat telefonuna bakmıyordu. 50 kez aradım desem yeridir. Ama bakmıyordu lanet telefona iste bakmıyordu. En sonunda kapı çaldı koşarak aşağı inip kapıyı açtım. Karşımda polisleri görünce afallasamda en sonunda cesaretimi topladım ve sadece 'Buyrun?' Diyebildim.

-Bayan Morgan Menly'nin yeğeni Calina Britch sizmisiniz.

-Evet. Ah yoksa o kaçık teyzem içip yine birilerine mi çattı.Bekleyin üstüme uygun bir şeyler giyip geliyorum.

-O öldü efendim.

-Ne! Sanırım bağırışım babaanneme gitti ki yukardan "Cal kim o kızım bi sorun mu var" diye seslendi. "Yok babaanne sen uzan arkadaşım geldi bugünün ödevlerini veriyor" Polislerden biri bana bir zarf uzattı

-Bunu evinde bulduk. Üzerinde senin adın ve adresin yazıyordu. Ayrıca evin anahtarını da size verilmesini istediğini belirten ayrı bir kağıt bulduk.

-Teşekkür ederim cenazesini ne zaman alabiliriz acaba?

-Otopsi için şuan hastanede.

-Sonucunu acaba bizede haber edermisiniz?

-Tabii efendim.

-Teşekkürler diyip kapıyı kapattım. Yukarı çıkarken kafamın içinde deli sorular vardı. Babaanneme baktım çoktan uyumuştu. Odama gidip yatağıma atladım ve ağlamaya başladım. Artık kızsal mevzularımı ben kime anlatıcam. Ağlarken birden içime bir huzur geldi. Lanet olası duygu değişimi. Ruh ikizim şimdiyimi buldu sevinecek. Sonra zarfa baktım. Kağıdı alıp okumaya başladım
"Benim minik elmascığım, (evet bana hep boyle derdi)
Seni bu zorlu hayatta yalnız bırakmak zorundayım. Benim yaşamam senin için büyük sorun. Sakın okulunu ihmal etme. Sana küçükken yaptirmaya çalıştığım o acı verici şeyler için çok üzgünüm. Ama hepsinin bir amacı vardı. Cal! Bunu nasıl diyecem bilmiyorum ama.. O acı veren olayları yapmanın tam zamanı. Tabii hala Bay Jameson ' ın dediklerine inaniyorsan. Emin ol hayatta bazı fedakarlıklar sonucu büyük şeylere ulaşılıyor. Bende senin gibiyim. Evet çok garip bir şey ama öyleyiz. Biz Mistik'iz kızım. Umarım hala beraber acı içinde yaptırdığımız dövmelerin duruyordur. Inan bana senin ruh ikizinin o anda ki halini merak ediyorum. Vaktim daralıyor. Bay Jameson'a git ve benim öldüğümü söyle. Ve bir an önce o okula gidip kendini keşfetmeye bak.
Emin ol ki öğrendiğinde bunu kullanmak için kendini yiyeceksin. Aslında özelliğini bir kez kullandın. Ama bunu sana Bay Jameson gösterecek.
Seni seviyorum elmasım.. "

Gözümden süzülen yaşlar kendimle ilgili olan yerleri okurken durdu. Kendime bir söz verdim ve bunu yapacağım. Kendimi keşfedeceğim.

MİSTİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin