Multide Alice
Hastaneden beni yurda getirmek için Logan aldı. Tabikide kucakta değil. Beraber taksi çevirip okula gittik. Giderken Logan benim başımın etini yiyordu
-Alice okula ilk geldiğinden beri seviyorum. Ama bana soğuk davrandığı için bir türlü açılamıyordum. Açılmak için çok kişi aradım. Ama aradığım nitelikte bir kişi bulamadım. Hey sen beni dinliyor musun?
Hayır dinlemiyorum. Sabahtan beri düşünüyorum acaba benide boyle gerçekten seven birileri olcak mı diye.
-Tabikide dinliyorum canım. Anlat sen.
-Peki Alice'e ne diyim gidince?
-Önce onu yanına çağır. Utanacakdir. Ama sen aldırma gerisini kalbine bırak o ne yapman gerekeni söyler zaten.
-Pekii öyle olsun bakalım.
Sonunda okula gelmistik.Yurdun kapısına gittiğimde bana ait olan valizlerimi gördüm. Sanırım Bay Jameson buraya getirmiştir. Hemen valizleri alıp bir an önce yerleşmeye çıktım. Okula gidip derslerime başlamam lazım. Yani Jack'le olan dersler. Acaba nasıl biri gerçekte? Yakışıklı olması onun çekiciliğini artıyor bu da yetmediği gibi istediği kızı da elde edebiliyor. Özellik sayesinde. Son hız dolaba eşyalarımı yerlestirdikden sonra üstüme siyah dar paçamı üstüne de elime ilk gelen hummel bir tişörtümü giydim. Nasıl olsa bi dersti yani çok da güzel olmama gerek yok. Ayağıma da spor ayakkabılarımı giydikten sonra odadan çıktım ve okula gittim.
Okulun önüne geldiğimde Alice ve Logan el ele tutuşmuş benim yanıma geliyorlardı. Sonra Logan elini çekip Alice'in omzuna attı. Onları kıskanmadım değil. Çok yakışıyorlardı.
-Bu kadar erken mi ya? Ben Alice'in naz yapacağını falan sanırdım.
-Saçmalama Cal! 2 yıldır peşini kovaladığım çocuk gelip bana sevdiğini söylüyor ve beni öp. .
Logan birden oksurunce onun bu konularda biraz utangaç olduğunu anladım.
-Bir kızın ilk öpücüğünü almışsın dostum. Bunda utanılacak bir şey yok. Aksine sevinmen lazım. Bu çok iyi bir şey yani ikinizde birbirinizi deli gibi seviyorsunuz.
-Evet Cal ama bu biraz acıttı. Logan bunu söyleyince biraz şaşırdım ve Alice'e baktım kızarmış tı.
-Anlamadım?
-Biliyorsun Alice'in özelliği bazen istemsiz oluyor. Az önce olduğu gibi dedi ve ensesini kaşımaya başladı.
Kahkaha atmamla ikisinin bana bakışı değişti.
-Komik degil Cal! Logan ölebilirdi. Onu yeni kazanmısken..
-Tamam tamam. Bir dahakine bilinçli olur hem. Ahahha
-Ama sen çok kasındın bak çarpcam seni
Bu sefer Logan'da eşlik etti ama sonra ikimizde Alice'in ciddi olduğunu anlayınca sustuk.
-Sakin ol hayatım sadece bir sakaydı.
Hadi ama nerde adalet? Bana kim sarılcak yandaki direk mi?
-Lanet olsun çok tatlısınız.
-Sende doğru kisiyi bulacaksın biliyorum Cal!
-Aynen. Olursa biri bana söyle okuldaki tüm çocukları tanırım.
-Gerçekten çok iyisiniz. Sizi seviyorum gelin buraya dedim ve onlara sarıldım. Sonra onlara bakarak
-Merakımdan değil ama Jack nerde? Derse başlayacaktık da..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİSTİK
Teen FictionTeyzesinin yazdığı bir mektup yüzünden kendini keşfetmeye çalışan bir kız. Yaşadığı onca acı yüzünden kimseye güvenemeyen bir çocuk. Aralarında geçen inanılmaz bir hikaye.