KEHANETTEKI KISI BEN MIYIM

30 1 0
                                    

Multide Logan

Uyandığım da hastanedeydim. Kalkmaya çalıştım ama biri beni durdu dikkatli bakınca onun Alice olduğunu anladım.

-Şimdi anladım neden zeus dediğini. Gerçekden çok eşsiz bir özelliğin var. Bunu söyledim çünkü onu fena halde kıskanıyordum. Çok havalı bir özelliği vardı.

-Emin ol yerimde olmak istemezdin. Orda onu nasıl yaptığımı. Caitlyn'in şokuna nası dayandığımı bilmiyorum.

-Demek adı Caitlyn

-Bak Calina. O kıza bulaşmak istemezsin. Şuana kadar gelmis gecmis en guclu özellik onun. İstediği kişiye istediği derecede şok veriyor. Sanırım Jack onu bu yüzden seçti. Şuana kadar hiç bir özellik onun özelliğine karşı gelemedi. Jack'in kiler bile.

-Jack'in özellikleri ne?

-Ilk olarak dokunduğu maddeye bürünebiliyor.ikincil olaraksa hipnoz. İstedigini yaptırabilir bir insana.

-Çok iyiymiş ya. Alice in bana tuhaf bakışları nı görünce az da olsa öksürdum

-Yani ürkütücü biri Düşünsene istemediğin bir şeyi isteyerek yapıyorsun. Caitlyn'i de kullanabilir aslında

-Evet biliyorum.

Sonra odaya Bay Jameson geldi. Yüzünde yapmacık bir gülümseme olduğu her haliyle belliydi.

-Alice git sen dinlen 2 gündür burada kendini harap ediyorsun.

-Iki gün mu? Babaannem? Merak etmis olmalı? Ben gitmeliyim efendim? Lütfen!

-Merak etme kızım artik sen okulumzda yatılı kalıyorsun ve babaannede senin bir klonun olan irobotlardan gönderdik. Babaannen farkına varmaz merak etme?

Acaba öyle mi? Farkına varmaz dimi? "Hayır kızım varmaz merak etme" bu ses de neydi böyle?

-Korkma o benim. Ben bir telepatım. Sana da söylemistim. Şimdi senle küçük bir konuşma yapacağız. Ama korkmamanı istiyorum.

-Peki. Tamam.

-Mistiklerin kehanetinde bır kızın gelip BETA'dan soyumuzu kurtaracağı söylenir. Tabi buna yardım eden bir de erkek. Bu kızın ise bu okula nasıl geldiği bir bir kehanette aynen bahsedilir. Ve bu kehanetlere gore kehanetteki kişi tıpkı senin gibi.

-Ne? Bi dk bi dk. Ya bu olamaz ben daha acemiyim. Özelliğimi kullanmayı bile bilmiyorum.

-Işte bende diyorum ya özelliklerin daha belli olmadığı için kehanetle ilgili kesin bilgi söyleyemem. Eğer özelliklerde uyuyorsa seni buna hazırlayıp tam bir savaşçı yapmamız lazım. Ki emin ol Jack'in seni seçmesini ben istedim. Çünkü o elimizdeki en iyi mistiklerden biri.

-Tanrım!! Bu çok ağır bir yük.

-Özelliklerini öğrendiğinde ki hemen öğreneceğini biliyorum bu çok basit bir iş olacak. Sadece bir kac dövüş sanati ve özellikler ve bummm eşi benzeri olmayan bir mistik karşınızda.

-Bunu yapacağım. Mistikler ve Teyzem için bunu yapacağım. Söz veriyorum.

-Işte gerçek bir savaşçı ruhu. Tıpkı teyzen gibi. Kapıda senle konuşmak isteyen biri var. Ben çıksam iyi olur.

-Tamam ve ayrıca Teşekkürler. Benden bunu gizlemediginz için.

Ve hemen ardından içeri biri girdi. Uzun boylu sarışın olan bu çocuğu tanıyordum ama.. Alice'in ki deil mi bu?

MİSTİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin