Hani içinizde kötü bir his olur ya hissedersiniz ama karşınızdakine anlatamazsınız. Sadece karşınızdakine içimde kötü bir his var dersiniz. Dedenizin hasta olduğunu düşünün hastahanede yatıyor. Hastahenede yatalıda bir 15-17 gün falan olmuş. Ayrı şehirlerdesiniz O gün sabah kalkıyorsunuz içinizde kötü bir his var ve ilk iki dersiniz beden o yüzden okulunuza da sivil gidiyorsunuz. Sivil oldugunuz için de kıyafet renkleri size kalmış. Üstünüze siyah bir bluz altınıza siyah bir eşofman ayakkabınız zaten siyah. Anneniz git üstüne renkli bir şey giy diyor ama siz sadece içimde kötü bir his var diyorsunuz. Okula iyice yaklaştınız kapıdan içeriye girmeniz için 10 adımlık yer var . Ve size annenizden telefon geliyor deden vefat etti diye. Siz tabi anın şokuyla ilk önce hareket edemiyorsunuz ve ağlamaya başlıyorsunuz. Hocalara söylüyorsunuz izin alıyorsunuz eve gideceksiniz ve bir hoca ben seni götürürüm diyor. Eve varıyorsunuz hemen bir valiz hazırlıyorsunuz. Ve şehir dışına çıkıyorsunuz arkadaşlarınız arıyor nasılsın diye hal hatırınızı soruyor. Üç dört gün sonra eve geldiginizde bütün bu olanları düşünüyorsunuz ve o gün okula giderken ki şeyler aklınıza geliyor. Peki bütün bunlar olasılık mı?