Сутринта се събудих с ужасно главоболие. Останалите все още спяха. Отидох до кухнята за да ям. След което погледах часа. Беше 7:55 . Е явно пак щяхме да закъснея, но голяма работа.
Аз-Пияници, айде ставайте. На мъчилище сме.
Юнги-Предпочитам да се обеся от колко да стъпя там отново.
Джимин-И аз.
Джин-Съжалявам ма у нас няма бесило.
Тае-Джин случайно да имаш хапчета за глава?
Джин-Разбира се, че да.Той отиде да ги потърси, а аз се качих в банята му за да събудя Беки.
Аз-Приличаш на крава докато спиш.
Беки-Пък ти попринцип си приличаш на коза.Както си леже във ваната аз пуснах водата и жестоко я умокрих. Ние постоянно си правехме такива шеги, не го приемахме като нещо обидно.
Беки-Чудесно, сега трябва да ходим до у вас да се преобличаме.
Аз-Тогава нека тръгваме.Казахме на момчетата след половин час да се чакаме пред училище и тръгнахме.
Беки-Разказвай какво стана с Хосок.
Аз-Заедно сме.
Беки-Да бе....
Аз-Да.
Беки-Това е чудесно, толкова се радвам.
Аз-Ами ти кога смяташ да признаеш на Джимин?
Беки-Как ти звучи никога?
Аз-Ужасно.Докато се усетим вече бяхме пред нас. В нашето училище нямаше униформи, но повечето момичета ходеха с поли и ризи. Е аз не бях от тези момичета. Стилът ми беше много по различен от техния. Та преоблякох се
И казах на Беки да си избере нещо докато аз се гримирах.
Беки-Готова съм.
Аз-Е тогава можем да тръгваме.Взех там някаква тетрадка колкото да имам и тръгнахме.
Беки-Нямам търпение да видим новия ни класен.
Аз-Казваш го все едно , че ще се омъжваш за него.
Беки-Пък кой знае, може да е някой готин.
Аз-Ще ми се.Не след дълго бяхме пред училище където бяха момчетата и пушеха.
Аз-Е нека влизаме.
YOU ARE READING
👿I fell in love with my teacher😇[ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionЮджи е най популярното момиче в училище. За нея и групичката и всичко върви повече от добре, но дали новият им класен ще промени нещата?