😇9👿

1.2K 50 51
                                    

ГТ. Юджи

Може би вече половин час стояхме така. Чувствах се доста по добре.

Аз-Ъм, Джънгкук мисля, че тярвба да си ходя.
Джънгкук-Защо, не ми пречиш?Даже ми е приятно.
Аз-Наистина ли?
Джънгкук-Наистина.
Аз-Благодаря ти.
Джънгкук-За кое?
Аз-Ами, че колкото и гадно да се държах ти ми помагаш, че в този момент макар и да не те засяга ме отешаваш.
Джънгкук-Виж Юджи аз виждам, че това което си в училище не си ти. До теб съм, защото искам и защото си моя приятелка.
Аз-Щом сме толкова добри приятели ще ми пишеш ли 6?
Джънгкук-Ако я заслужиш.
Аз-Е поне опитах.

ГТ. Беки

С Таехюнг ми беше толкова добре . Той беше красив, забавен, добър... Мисля, че мога да забравя Джимин.

Тае-Беки трябва да ти кажа нещо.
Аз-Слушам те.
Тае-От доста време изпитвам нещо към теб..

Преди той да довърши изречението си, слях усните ни. Той разбира се отвърна.

Аз-Тогава нека опитаме...

Той хвана ръката ми и преплете пръстите ни, след което продължихме с разходката ни.

ГТ. Юджи

Тъй като вече се стъмняваше трябваше да си ходя.

Аз-Джънгкук, аз ще тръгвам.
Джънгкук-А аз ще те изпратя.
Аз-Няма нужда.
Джънгкук- О напротив има.
Аз-Съжалявам, че днес не успяхме да...  всъщност как се води като допълнителни урок ли?
Джънгкук-Ами да допълнителен урок.
Аз-Добре, съжалявам, че не успяхме да решим допълнителния урок....Ама то решим ли се казва?
Джънгкук-Както и да е, май ще тярвба и на допълнителни уроци по корейски.
Аз-Ако ти си учителя.

През целия път до вкъщи си говорехме за най различни неща. Беше ми странно, че толкова се сближих с класния ми, но той сам го каза. В училище ще се държи като мой учител, а извън него приятел. Наистина трябваше да го изнудя за шестица.

Аз-Е стигнахме, ще се наложи да ти кажа "чао".
Джънгкук-Ако има нещо ми пиши или звънни.
Аз-Благодаря ти.
Джънгкук-Няма за какво.

Дойде ми една идея. Поех си дъх и целунах Джънгкук.......

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
По бузата. Той ме изгледа със заешката си усмивка, а аз просто му намигнах.

👿I fell in love with my teacher😇[ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now