Бях пред училище и чакайки баща ми да излезе и да ме закара до дома на Джънгкук. След малко той се появи. Толкова много мразех този човек, но той си беше виновен.
Тате-Тръгваме ли?
Аз-Защо го направи? Единственият човек когото обичах?
Тате-Ако кажеш още нещо аз ще отида и няма да те оставя да се сбогувате.Отново започнах да плача. Сложих си слушалките и пуснах песента на която плача винаги.
Тате-Спри да ревеш иначе ще ходиш пеша.
Как може да съществуват такива хора? Единствено Беки ми остана. Трябваше да говоря с нея. В момента имах нужда от това.
Не след дълго бяхме пред дома на Джънгкук. Тате спря колата и ми каза, че ми дава точно десет минути. Аз слезнах от колата, сърцето му ускори ударите си при мисълта, че ще видя Джънгкук. С треперещата си ръка почуках на вратата. Джънгкук я отвори, явно той също беше плакал. За пръв път го видях така. Сълзите ми се усилиха, а той ми направи път да влезна. Затвори вратата, а аз точно това и чаках. Прегърнах го толкова силно. Той отвърна на прегръдката и също започна да плаче.
Аз-Обичам те, моля те не ме оставяй. Не искам да се разделяме. Не мога да живея без теб.
Джънгкук-Обещавам ти, че ще се справим. Няма да оставя баща ти да ни раздели. Ще бъде временно, докато не измислим нещо. Обичам те твърде много , че да те оставя просто така.Аз започнах да плача още по силно. Не исках да се отделя от него никога. Погледнах го в красивите му очи, които в момента бяха пълни със сълзи. Той сля усните ни. Това може би щеше да бъде последната ни целувка. Отвърнах на нея, премествайки ръцете си на вратът му. Той обхвана лицето ми с неговите. Целувката беше изпълнена с токова много любов. Не исках да свършва, но се наложи поради недостига на въздух.
Джънгкук-Обещай ми, че ако нещо стане ще продължиш напред. Не искам да страдаш за мен.
Аз-Моля те не говори така, всякаш това беше края.
Джънгкук-За момента така ще бъде най добре, ако това е края. Обичам те повече от всичко и ще направя всичко по силите си за да сме заедно отново, но сега ще е най добре ако се разделим.
Аз-Не, Джънгкук, моля те не ми го причинявай. Обичам те.
Джънгкук-И аз теб красавице.
أنت تقرأ
👿I fell in love with my teacher😇[ЗАВЪРШЕНА]
أدب الهواةЮджи е най популярното момиче в училище. За нея и групичката и всичко върви повече от добре, но дали новият им класен ще промени нещата?