Качихме се в неговата кола и тръгнахме. Аз и Юджи седяхме отзад, а Беки на предната седалка.
Джимин-Странно е.
Юджи-Кое?
Джимин-Това, че Джънгкук е наш учител, а в същото време се държи с нас как да го кажа... приятелски.
Аз-Това, че в училище съм ваш класен е само в училище. Извън него съм най обикновен човек с нормален живот и по млади приятели.
Беки-Това означавали, че може да те напсувам и да не се отрази на държанието ти с мен в училище?
Аз-Препоръчвам да не го правиш, но да.
Юджи-Ами аз класния ми е гадже ако се сръвнявате то аз окончателно ви бия.
Аз-Така е.
Джимин-Все още ми е странно. Свикнал съм да ти говоря на вие и да се държа с теб като с учител.
Аз-Ще свикнеш.
Беки-Джънгкукурлук...
Аз-Какво беше това?
Беки-Не знам исках да го кажа от първия ден, но ето, че вече мога.
Джимин-Добре последен въпрос.
Аз-... Казвай..
Джимин-Макар и извън училище това, че с Юджи сте заедно не е ли подсъдимо? Все пак е непълнолетна, а това , че си и учител прави нещата още по зле.
Аз-Подсадимо е, но след околу половин година ще завършите 12 клас и няма да бъде.
Юджи-А сега спрете да разпитвате гаджето ми и си гледайте работата.
Беки-Юджи какво ли е станало с вашите?
Джимин-Какво да е станало?
Юджи-Не кратко направих така, че да не може да влезнат в къщата. Ще имат доста приятен уикенд.ГТ. Юджи
След два часа вече се намирахме там. Къщата изглеждаше невероятно.
Беше малка къща с огромен заден двор.
Джимин-Това е. Има една спалня, стая за гости, баня, кухня и хол.
Аз-Към стаята за гости.С Джънгкук отидохме там оставихме багажа и се метнахме на леглото.
Джънгкук-Изморен съм.
Аз-И аз също.
Джънгкук-Вече ме е страх от баща ти.
Аз-Какво е станало?
Джънгкук-Ще ти кажа по късно.
Аз-Добре.Той сля усните ни за кратко.
Аз-Обичам те Куки.
Джънгкук-Куки? Куки! КУКИ!?
Аз-Да сладко е и ти отива.
YOU ARE READING
👿I fell in love with my teacher😇[ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionЮджи е най популярното момиче в училище. За нея и групичката и всичко върви повече от добре, но дали новият им класен ще промени нещата?