ГТ. Юджи
Отново беше петък. Може би любимият ми ден от седмицата. Днес се събудих в доста добро настроение, а причината за това беше Джънгкук, който все още спеше.
Станах от леглото и отидох в кухнята за да направя закуска. Чак сега осъзнах, че съм с негова блуза, която ми стигаше до средата на бедрата.
Та започнах да правя закуската. Не знаех какво да направя, но в крайна сметка реших да бъде нещо сладко, като мъфини.
ГТ. Джънгкук
Събудих се, но Юджи не беше до мен. Замириса ми на доста вкусно и предположих, че тя е в кухнята.Сложих си панталон и отидох при нея. Тъй като тя беше твърде заета с приготвянето на това което правише, даже не видя, че съм зад нея. Та прегърнах я в гръб целувайки вратът и,а след това бузата и. В началото тя се стресна, но после се обърна и отвърна на прегръдката ми.
Аз-Добро утро принцесо. Какво правиш?
Юджи-Мъфини.
Аз-Няма търпение да ги опитам.
Юджи-След две минути са готови.
Аз-Забравих нещо.
Юджи-Кое?
Аз-Това...ГТ. Юджи
За секунди усните ни се сляха,но след това той се отдели и седна на масата чакайки храната. Аз изкарах туко-що готовите мъфини от печката и му ги сервирах.
Той-Има ли нещо в което да не си добра и да не можеш?
Аз-Да, имам добри оценки по математика.
Той-Като каза математика, понеделник ще ви пусна тест. Трябваше да е изненадващ, но ти казвам за да се подготвиш.
Аз-Ще ми помогнеш ли?
Той-Ще ти обясня някои неща, но искам да видя как ще се справиш сама.
Аз-Понякога не понасям това, че си ми учител. Особено по математика.
Той-Аз също те обичам.
Аз-Айде изяждай си храната по бързо и да се оправяме, че нямаме никакво време.
Той-Ти отивай да се оправяш, аз съм бърз.Та качих се в стаята му и отворих един от куфарите които бях взела вчера. Облякох първото нещо което видях, а именно скъсани черни дънки и прилепнала неонова блуза. Вързах косата си на висока опашка и си сложих лек грим.
След малко Джънгкук също дойде и се оправи. Беки ми се обади, че с Джимин идват насам за да тръгнем заедно.
Джънгкук-Ти тръгни с тях, аз забравих, че днес имахме нещо като събрание преди първия час и ще закъснея ако не тръгна сега.
Аз-Добре тръгвай и късмет. Ще се видим първия и последния час.
Джънгкук-Последния?
Аз-Не си ли знаеш програмата. Имаме час на класа тогава.
Джънгкук-Ааа, добре до после.
Аз-До после.
YOU ARE READING
👿I fell in love with my teacher😇[ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionЮджи е най популярното момиче в училище. За нея и групичката и всичко върви повече от добре, но дали новият им класен ще промени нещата?