Вече беше към 17:00,а с Хосок все още си лежахме.
Хоби-Иксаш ли да излезем?
Аз-Къде?
Хоби-Не знам, някъде на вън.
Аз-Само двамата?
Хоби-Да.
Аз-Съгласна.Станахме от леглото и започнахме да се оправяме. Видях, че имам няколко пропуснати обаждания от Беки, но по късно щях да и пиша.
Хоби-Готова ли си?
Аз-Да.Да съм чесна не ми се излзизаше много,но заради Хосок ще излезна.
Аз-Къде отиваме?
Хоби-Къде искаш?
Аз-Не знам.
Хоби-Тогава просто ще вървим по уличките.
Аз-Звучи чудесно.Аз изкарах една цигара от джоба си и я запалих. Хосок хвана ръката ми и преплете пръстите ни.
Хоби-Искаш ли и утре да пропуснем училище?
Аз-Искам, но не трябва.
Хоби-От кога ти пука?
Аз-Не ми пука.
Хоби-Тогава какво? Ще бъдем само двамата цял ден. Без училище, без досадни учители и без да ставаме рано.
Аз-Почти ме убеди, но не трябва. Тази година ни е последна.
Хоби-Е ходи щом искаш.
Аз-Нали не се сърдиш?
Хоби-Не.
Аз-Ти си най доброто гадже.
Хоби-Знам.Целунах го по бузата и продължихме с разходката си.
ГТ. Беки
Звънях няколко пъти на Юджи, но тя не ми вдигаше. Писах на останалите дали са я виждали, но всички казаха, че не са. Единствения човек който не отговори беше Хосок, явно беше с него. Утре ще има доста да ми разказва.
Някой звънна на звънеца. Беше ми странно, защото не чаках никого. Станах да отворя. Пред врата ми бяга Джимин, Джин и Намджун.
Аз-Какво правите тук?
Джимин-Ами на никой не му се излизаше и решихме да ти дойдем на гости.
Аз-Ами добре, заповядайте.Те се настаниха на дивана.
Аз-Нещо за пиене?
Намджун-Бира.
Джимин-И за мен.
Джин-Аз вода, все пак някой трябва да кара на обратно.Изкарах от хладилника две кенчета бира , налях една чаша вода и се върнах при тях.
Намджун-Е какво ще правим?
Джимин-Искате ли да правим номера на съседите?
Аз-Идеята не е никак лоша. И без това искам да си връщам на лелката от съседната къща.
Джин-Е какво ще правим.
Джимин-Ами яйца по прозорците, тоалетна хартия по двора, кетчуп по вратите, спрей по колите.Та взехме някои неща и започнахме с номерата. Първо отидохме при лелката на която бях ядосана. Намджун започна да цели прозорците и с яйца, Джин и направи целия двор в тоалетна хартия, Джимин и направи колата на нищо, а аз рисувах със спрей по гаража и. След като бяхме готови избягахме по най бързия начин и се запътихме към някоя друга къща. Повторихме действията си на още няколко къщи и се прибрахме.
YOU ARE READING
👿I fell in love with my teacher😇[ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionЮджи е най популярното момиче в училище. За нея и групичката и всичко върви повече от добре, но дали новият им класен ще промени нещата?