Miesiąc później
Czuje się już bardzo dobrze. Lekarz powiedział, że jestem już wyleczona. Udało mi się wyleczyć z depresji. Pogodziłam się już z sytuacją która miała miejscem cztery miesiące temu. Wiem, że już nie cofnę czasu. Zdążają się nam z Peetą smutne dni, ale one szybko mijają. Nie chciałabym już nigdy przeżyć tego co miesiąc temu. Był to trudny okres w którym się czułam okropnie. Teraz jest już wszytko dobrze. Idziemy dzisiaj do Haymitcha i Effie na obiad. Dawno się z nimi nie wiedzieliśmy. Effie widziałam ostatni raz w dniu, gdy przyszedł do mnie pierwszy raz lekarz, czyli miesiąc temu. Po dobrej godzinie poszliśmy z Peetą i dziećmi do Effie, Haymitcha i Effie.
- O Katniss cześć. Jak się czujesz? Co u was? - wypytywała się Effie.
- Cześć. Bardzo dobrze, jestem już wyleczona. U nas wszystko dobrze.
- To dobrze. Siadajcie zaraz będzie obiad.
Gdy Effie podała obiad zawiedliśmy wszyscy do stołu i zaczęliśmy jeść. Gdy skończyliśmy pomogłam Effie posprzątać po obiedzie. Gdy skończyliśmy bardzo długo rozmawialiśmy. Gdy było już około godziny 24 poszliśmy do domu. Peeta zaniósł na rękach Rye do pokoju ponieważ zasnął u Effie i Haymitcha. Gdy położyliśmy ich spać poszliśmy do sypialni. Peeta mnie przytulił i rozmawialiśmy. Gdy kładliśmy się spać pierwszy raz po tym miesiącu Peeta mnie długo pocałował. Naprawdę brakowało mi tego. Zrozumiałam, że gdy byłam załamana pogarszałam swój stan zdrowia tym, że oddalałam się od Peety. Teraz już to nie jest ważne. Ważne jest to, że udało mi wyjść z tej depresji i znowu wszytko jest tak samo jak wcześniej. Po chwili zasnęliśmy.
CZYTASZ
Kolejne lata miłości Katniss i Peeta część 6
ФанфикSzósta część mojej książki "Kolejne lata miłości Katniss i Peety". Czy Katniss uda się powrócić do normalnego życia? Czy odbędą się igrzyska? Co się wydarzy w ich życiu? Tego i nie tylko dowiesz się w tej części.