2 miesiące później
Od miesiąca leki Katniss przestają działać. Moja żona zachowywała się już tak jak zawsze, lecz gdy te leki przestały działać z Katniss jest coraz gorzej. Nie chodzi tylko o to, że ciągle siedzi i patrzy w jeden punkt jak wcześniej, ale też o to, że się w sobie zamyka. Przedtem ze mną czasami rozmawiała, a ja ją przytulałem, a teraz jak zacznę z nią rozmawiać to ona w ogóle nie odpowiada, a jak chcę ją przytulić to się ode mnie odsuwa. Zadzwoniłem po Effie która od razu przyszła.
- Effie musisz mi pomóc...
- Coś się stało Peeta?
- Chodzi o to, że te leki które nam dałaś działały bardzo dobrze. Katniss już się zachowywała normalnie jak zawsze, ale od miesiąca leki przestały działać. Najgorsze jest to, że jest z nią gorzej niż przedtem. Nadal się patrzy w jeden punkt, ale przedtem czasami z nią rozmawiałem i przytulałem, a teraz jak do niej coś mówię to się nie odzywa, a jak chcę ją przytulić to się ode mnie odsuwa. Effie musisz mi pomóc.
- Peeta zadzwonię zaraz do lekarza który zajmuje się takim czymś. Wygląda mi to na depresję więc do niego jak najszybciej zadzwonię.
Effie wzięła telefon i zadzwoniła do lekarza. Po kilku minutach odłożyła telefon.
- Peeta lekarz powiedział, że będzie za godzinę.
- Dobrze Effie. Dziękuję ci bardzo. Czy zostaniesz z nami do końca wizyty?
- Jasne Peeta.
Po godzinie przyjechał lekarz. Poszliśmy do sypialni gdzie siedziała Katniss. Gdy usiedliśmy koło niej lekarz zaczął z nami rozmawiać. Katniss dobrze wiedziała co się dzieje, ale ona nadal jest bardzo załamana.
- Panie Mellark słyszałem o państwa sytuacji. Leki które brała pana żona przestały działać ponieważ jak na jej stan zdrowia są za słabe. Przepisze Pani Mellark silniejsze leki. Po wzięciu pierwszej tabletki widać już po nich poprawę. Niech pan pilnuje, żeby żona brała te leki. Na miesiąc zostanę w dwunastce. Za tydzień zjawie się u państwa, żeby sprawdzić stan zdrowia Pana żony.
- Dobrze dziękuję.
Lekarz wyszedł. Wziąłem tabletki i podałem Katniss. Na szczęście wzięła je bez problemu. Po kilku minutach Effie wyszła, a ja poszłem na dół do salonu i oglądałem z dziećmi telewizję.Czuje się fatalnie. Nadal nie mogę się pogodzić z faktem, że ja i Peeta straciliśmy dzieci. Miesiąc temu czułam się już dobrze, ale te leki przestały działać. Jestem nadal strasznie załamana. Przez to nawet nie mam siły odpowiedzieć Peecie, gdy ten coś do mnie mówi, a gdy próbuje mnie przytulić to przez te załamanie odsuwam się od niego. Czasami przez to nawet nie wiem co robię. Po wizycie wzięłam nowe leki ponieważ chcę wrócić do normalności. Nie mogę zostawić Peety i dzieci samych, a sama siedzieć w sypialni i się coraz bardziej załamywać. Mam nadzieję, że te leki pomogą. Czasami jestem świadoma tego co robię, o czym myślę i uświadamiam sobie, że potrzebuje rozmowy z Peetą i jego uścisku, ale czasami jestem tak załamana, że nie wiem co robię i nie wiem co myśleć. Po jakichś 2 godzinach poczułam się lepiej. Czułam, że muszę zjeść do Peety i z nim porozmawiać. Czuje, że te leki zaczynają działać.
Po 2 godzinach usłyszałem schodzenie po schodach. Pomyślałem od razu o jednym, że lekarz miał rację i leki zaczynają od razu działać.
Wyszłam z sypialni i zaczęłam schodzić po schodach. Zobaczyłam Peete który oglądał razem z Willow i Rye telewizję. Gdy dzieci mnie zobaczyły od razu do mnie pobiegły. Przytuliłam je i podeszłam do Peety.
Gdy Katniss zeszła dzieci do niej odrazu pobiegły. Widać, że leki pomagają. Gdy do mnie podeszła i usiadła koło mnie kazałem dzieciom pójść na górę. Pierwszy raz od miesiąca mogliśmy porozmawiać.
CZYTASZ
Kolejne lata miłości Katniss i Peeta część 6
FanficSzósta część mojej książki "Kolejne lata miłości Katniss i Peety". Czy Katniss uda się powrócić do normalnego życia? Czy odbędą się igrzyska? Co się wydarzy w ich życiu? Tego i nie tylko dowiesz się w tej części.