/1/

728 31 0
                                    

,,Draco Malfoy a slečna Grangerová!'' přesně v ten moment, kdy profesorka Foxová vyslovila jejich příjmení celé nádvoří zmlklo a dva studenti zcela odlišných kolejí hleděli na postarší ženu s rudými vlasy jak na přízrak. ,,Na co ještě čekáte! Šup do dvojic!'' pobízela je ať se seřadí a poté se postavila do čela celého sedmého ročníku a pomalu se vydali na nádraží v Prasinkách.
Pouze Hermiona s Dracem společně stáli na tom jednom a samém místě ve snaze si uvědomit co se to tu stalo. Ani jeden se na toho druhého nepodíval, proč by měl. Nikdy se neměli v lásce a to že skončila nejdrsnější válka všech dob neznamená, že budou z nich nejlepší kamarádi. To v žádném případě!
Jenže když uviděla, jak se její ročník ztrácí někde támhle v dálce, uvědomila si že cesty zpět není. Profesorka Foxová byla přísná, nekompromisná, uštěpačná, cílevědomá a spousta další věcí. A nikdo si ji nechtěl rozhádat. Nikdo. A i když byla Hermiona nejlepší čarodějka z celého ročníku, nejchytřejší čarodějka jejich doby, byla oceněna Merlinovým řádem, žádná privilegia neměla. Škola byla škola a zde platila jasná pravidla, která musel dodržovat naprosto každý. Takže i když z jejího parťáka na víkend nebyla vůbec nadšená, ale stejně jí nic nezbývalo a tak kráčela za svými spolužáky. Až poté si uvědomila, že ale ten blonďatý zmojozel se nehnul ani o píď.
,,Ať se ti to líbí nebo ne, jsme spolu ve dvojici! Tak pohni tou tvou prdelí a přidej!'' jakoby ho v ten moment vytrhla z transu a on nevěděl kde je. Rozhlížel se kolem sebe ve snaze najít nějaký záchytný bod a poté se pozastavil na ní. Změřil si jí od hlavy až k patě, nejméně třikrát a pak, aniž by cokoliv řekl vykročil směrem k ní. ,,Tohle je víkend za trest.''
,,Povídej mi o tom.'' zamumlala Hermiona a batohem na zádech a s blonďák za zády se snažila dohnat třídu.

Mudlovina / DRAMIONEKde žijí příběhy. Začni objevovat