-Мері, з тобою все гаразд?- я повернула голову і побачила зацікавлений погляд Семюеля
Сьогодні зранку Акіра сказав, що хоче відсвяткувати свій приїзд, тому запросив всю нашу компанію, точніше те, що від неї залишилось до себе ввечері.
Тепер ми з Семом піднімались в ліфті.
-Просто задумалась.- ще одна брехня цій чудовій людині- Все гаразд.- я поцілувала хлопця
Двері нам відкрила Кетрін. Її усмішка стала ще ширшою при виді нас. Я привіталась з подругою. Поки Сем розмовляв з нею, я просила кімнату- студію де вже всі зібрались. Майже всі, не було Арчі. Вони з братом дуже посварились, тому його відсутність була логічною.
Перше що я побачила- Акіру. Одразу згадався вчорашній вечір.
«-З яких пір ти куриш?
-З тих пір як ти поїхав.- я відвела погляд. Здавалось, якщо я ще хоч на мить гляну на нього, то точно розплачусь
-Мері, послухай...
-Генрі, це ти послухай!- на подив, рівно звучав мій голос- Ти серйозно думаєш, що я маю хоч якесь бажання тебе слухати?!
-Я так не думаю. Але я прошу тебе,- цей погляд, тільки він так дивився на мене, якась невиправдана ніжність.
-Генрі, не треба,- ще секунда і я заплачу- Просто залиш все як є. Я тільки змирилась з цим.
-З чим?- блондин все ще пильно дивився мені в очі
-З тим, що тебе більше нема поряд. Ти пішов в той момент, коли був потрібен мені більше всього. Все чого я тоді бажала— щоб ти був поряд. Щоб просто сидів поряд і ми як завжди говорили про все і ні про що одночасно. Але все що реально в мене від тебе було— це спогади і надії.
-Мері, ще не все втрачено,- хлопець взяв мене за руку»
Якби не різка зміна погоди (почався дощ), цей діалог і далі продовжувався.
-Мері,- до мене підбігла Єва- Рада тебе бачити- ми обійнялися і дівчина сіла назад на своє місце
-Що в вас так сумно?- радісно промовила Кет
POV Henry
Зайшла Мері. Кімната одразу наповнилась її ніжним ароматом. Вона і раніше була далеко не товстою, але зараз вона зовсім схудла. Рум'янець зник з обличчя, а втому було видно навіть під косметикою. Звичайно, вона для мене була все такою ж красунею. Але по одному лише вигляду дівчини було видно що за останній рік її життя було несолодким. Тому і не дивно чому вона хоче залишити усе як є зараз. Вона просто не може бути впевнена в змінах, будуть вони найкраще чи навпаки.
Рік тому
«-Генрі,- цей чоловічий голос інколи просто дратує
-Ти давно вже змарнував право називати мене цим іменем! Для тебе я Акіра!- останнє чого я хотів це бачити його
-В тебе є ім'я яким тебе назвала мати- Генрі. А твоє сценічне прізвисько мене аж ніяк не цікавить!
-Змирись. І називай мене Акіра, в іншому випадку- ти більше не побачиш мене,- це наша стандартна зустріч. Зараз він почне мені докоряти, а я просто розвернусь і піду
-Гаразд...- невже? Невже він ось так відступить від своєї думки і просто піде на компроміс? Схоже щось хоче.
-Ти невчасно з'явився,- мені треба іти до Мері в лікарню, а я тут- Мене чекає людина, яка набагато важливіша за тебе
-Якраз про НЕЇ я і хотів поговорити...»
-Що в вас так сумно?- зайшла Кет
За Кетті ввійшов Сем. Мері обернулась, побачивши хлопця- усміхнулась. Він підійшов, обійняв її за талію, і поцілував в щоку. Тепер все ясно. Ось що вона не хоче змінювати- Сема. Мері, а ти часу даремно не тратила.
Того вечора було весело. Було весело всім, всім окрім неї. На дивані навпроти сиділи Мері і Сем. Він обіймав її, а вона намагалась робити вигляд, що її нічого не турбує.
POV Mary
Я була неймовірно рада бачити своїх друзів.
Кетрін була лише години дві, потім їй зателефонувала мама і попросила повернутись додому.
Єва розповіла, що повертається в Японію. Я б не сказала, що це була погана новина. Вона хороша подруга, але якщо це її вибір, то я не маю ніякого права протистояти цьому.
Потім виявилось, що Сему потрібно їхати за сестрою до відділку.
Через певний час поїхала Єва. Так неочікувано ми залишились удвох з Генрі... ‚
ВИ ЧИТАЄТЕ
З швидкістю биття серця
RomanceЖахливе відчуття коли близька людина робить боляче. Ось і ГГ довелось це пережити. Довгий час вона відчувала біль і страх. Чому страх? Через одну трагічну подію